اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم از رییس جمهور پاداش نگیرید + داستان و عکس ها

0

“فیلم از رییس جمهور پاداش نگیرید″، فیلم جنجالی ایرانی به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی مهدی کریمی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۷ و در ژانر درام، کمدی و سیاسی ساخته شده است. فیلم از رییس جمهور پاداش نگیرید که برای اولین بار بعد از یک بار توقیف، در تیر ۹۴ اکران شد، حالا قرار است بر پلتفرم های شبکه نمایش خانگی برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن و اسامی و همه نقش ها …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم از رییس جمهور پاداش نگیرید + داستان و عکس ها

 

خلاصه داستان

فیلم “از رییس جمهور پاداش نگیرید” روایتگر ماجرای یکی از مدیران ارشد جمهوری اسلامی است که به صورت کاملاً اتفاقی به سفر حج می‌رود و در این سفر اتفاقاتی برایش می‌افتد که ظاهرش خوشایند نیست، اما همه این اتفاقات ناخوشایند باعث می‌شود به معنا و مفهومی که باعث تغییر دیدگاه او می شود.

خلاصه داستان فیلم از رییس جمهور پاداش نگیرید

گفتنی است این فیلم جنجالی ابتدا در سال ۱۳۸۸ توقیف شد. اما پس از مدتها توقیف و با حذف برخی از صحنه‌ها و فیلمبرداری مجدد و اضافه شدن قسمت‌های جدید توانست مجوز اکران بگیرد.

همچنین نام این فیلم که در ابتدا پاداش بود به از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید تغییر کرد و در سوم تیر ۱۳۹۴ اکران شده‌است. خبر اکران این فیلم با واکنش منفی اصولگرایان مواجه شد. در این فیلم کمال تبریزی در نقش جواد ظریف ظاهر می‌شود.

 

اسامی بازیگران فیلم از رییس جمهور پاداش نگیرید به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم از رییس جمهور پاداش نگیرید به همراه نقش

 

دیگر عوامل

تهيه كننده: مهدی كريمی، فيلمنامه: رضا مقصودی، محمد رحمانيان، مدير فيلمبرداری: محمدرضا سكوت، طراح صحنه و لباس: محسن شاه ابراهيمی، انتخاب بازيگر و بازيگردان: حبيب رضايی، طراح چهره پردازی: مجيد اسكندری، صدابردار همزمان: بهمن اردلان، عكس: زهرا مصفا، طراح صحنه و لباس: محسن شاه ابراهيمی، انتخاب بازيگر و بازيگردان: حبيب رضايی، طراح چهره پردازی: مجيد اسكندری، صدابردار همزمان: بهمن اردلان، عكس: زهرا مصفا.

نظرات