دانلود سریال داوینچیز قسمت ۱۱ یازدهم «قسمت ۱۱ داوینچیز» نیم‌بهاء

0

قسمت ۱۱ سریال داوینچیز در این مطلب با حجم رایگان دانلود و نیم‌بهاء تماشا کنید. این سریال محصول کشور ایران به کارگردانی افشین هاشمی در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است و در ژانر کمدی است. در حال حاضر سریال داوینچیز قسمت ۱۱ یازدهم برای دانلود و تماشا منتشر شده است.

دانلود سریال داوینچیز قسمت ۱۱ یازدهم «قسمت 11 داوینچیز» نیم‌بهاء

دانلود سریال داوینچیز قسمت ۱۱ یازدهم «قسمت ۱۱ داوینچیز» نیم‌بهاء

سریال داوینچیز قسمت ۱۱ به کارگردانی افشین هاشمی در این مطلب دانلود و تماشا کنید. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی فانتزی در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. لینک دانلود را دریافت کنید:

داستان قسمت یازدهم داوینچیز

در داستان قسمت ۱۱ داوینچیز آمده: تابلو مونالیزا و برنامه‌‌ ریزی‌های گروه دزدان با دخالت پرویز به مشکل می‌خورد و تابلو با خوش‌ شانسی به دست پرویز می‌افتد. در حالی که در موزه یک درگیری جانانه بین نگهبان تابلو و سارق در گرفته است

عوامل

سریال «داوینچیز» توسط افشین هاشمی کارگردانی شده و محصول سال ۱۴۰۲ است. قرار است از سه شنبه هفتم آذرماه در سایت نماوا در دسترس علاقمندان قرار بگیرد به عهده آریان گلصورت، پویا نبی و افشین هاشمی بوده است.

سریال داوینچیز که بر اساس قصه‌ای از آریان گلصورت ساخته شده، یک کمدی جذاب، متفاوت و هیجان‌انگیز است که به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود. داوینچیز محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی ، درام می‌باشد و به کارگردانی افشین هاشمی در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. در سریال داوینچیز بازیگرانی چون مونا فرجاد، رضا بهبودی، سام درخشانی، سیما تیرانداز، و… به ایفای نقش پرداخته اند. پرویز و ملیحه زن و شوهری هستند که در موزه‌ای در تهران کار می‌کنند. یک شب که این زوج مشغول انجام وظایف خود هستند، اتفاق غیرمنتظره‌ای می‌افتد که آن‌ها را سر یک دوراهی قرار داده و می‌تواند زندگی‌شان را برای همیشه تغییر دهد. سریال داوینچیز که بر اساس قصه‌ای از آریان گلصورت ساخته شده، یک کمدی جذاب، متفاوت و هیجان‌انگیز است.

نظرات