خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال فصل مینا

0

سریال “فصل مینا″، سریال ایرانی به کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه کنندگی مهدی عظیمی میرآبادی است. این سریال در ژانر درام-اجتماعی در سال ۹۹ ساخته و قرار است به زودی از شبکه اول سیما پخش شود. گمانه زنی می شود این سریال در ایام دهه فجر یا رمضان ۱۴۰۰ بر روی آنتن صدا و سیما رود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “فصل مینا” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در سال جاری را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال فصل مینا

 

خلاصه داستان

سریال “فصل مینا” روایتگر ماجراهایی پیرامون جوانان انقلابی و نخبگان است. برخی گمانه‌زنی کردند که سریال، سریال دفاع ‌مقدسی است اما محوریت داستان نشان می‌دهد که بنابر روایت‌هایی از دانشجویان نخبه‌، “فصل مینا” ساخته می‌شود.

محمدرضا آهنج

دانشجویان نخبه‌ای که گروهی در خارج از کشور به دنبال جذب این استعدادها هستند. سریال سریال دفاع‌مقدسی نیست اما شخصیت‌های اصلی قصه انقلابی‌اند. آهنج، پیش از این سریالهای “برادرجان”، “آسمان من”، “ملکوت” و “عملیات ۱۲۵” را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

 

اسامی بازیگران سریال فصل مینا

اسامی بازیگران سریال فصل مینا

 

دیگر عوامل

کارگردان: محمدرضا آهنج، تهیه کننده: مهدی عظیمی میرآبادی، دستیار کارگردان: داود بابایی، فیلمبردار: جمال شمسی، صدابردار: حامد شیوندی، تدوینگر: رضا بهارانگیز، مدیرتولید: محمود محمدطائمه، مدیر تدارکات: بابک الفت، گریمور و چهره پرداز: احسان روناسی، صحنه و لباس: فرهاد عزیزی فرد، منشی صحنه: آناهیتا کارخانه، عکاس: آرش زارع و مجری طرح: زهرا فخری.

نظرات