زمان پخش و تکرار سریال بانویی دیگر از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

زمان پخش سریال بانویی دیگر : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال بانویی دیگر برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال بانویی دیگر

این مجموعه به کارگردانی سیروس مقدم، نویسندگی رضا مقصودی و تهیه‌کنندگی رضا جودی محصول سال ۱۳۸۲ در ژانر خانوادگی،درام و اجتماعی است. این سریال برای بار اول در نوروز ۱۳۸۳ از شبکه پنج تهران پخش شد و مخاطبان زیادی داشت. حالا قرار شده این مجموعه از ۲۷ دی ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم پخش شود. ناگفته نماند این مجموعه جایگزین سریال در قلب می شود.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به حسن پورشیرازی،لاله صبوری،نگار فروزنده،مهرانه مهین ترابی،رضا سعیدی،رضا بنفشه خواه،آزیتا لاچینی،سیما مطلبی ،اسماعیل سلطانیان و…

این سریال داستان سریال بانویی دیگر درباره زن و شوهری خوشبخت به نام های سعید درخشان و مهری صالحی است که در یک نشریه مدافع حقوق زنان، فعالیت می کنند. سعید درخشان ظاهرا تنها مرد نویسنده در این موسسه است و مهم ترین دلیل این امر آن است که او مدافع سرسخت حقوق زنان است و قصد دارد کتابی در این زمینه بنویسد. همسر سعید درخشان ، معرف چهره یک زن فداکار و مهربان است که علاقه شدیدی به همسرش دارد. مهری و سعید با گذشت ۱۲ سال از ازدواجشان ، بچه دار نمی شوند ولی این دو به حدی در تفاهم و همفکری با یکدیگر به سر می برند که به هیچ وجه نسبت به موضوع بچه دار نشدن معترض نیستند و از این بابت کمبودی را در زندگی خود حس نمی کنند اما….

زمان پخش سریال بانویی دیگر از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال بانویی دیگر از شبکه آی فیلم

این سریال ۱۷ قسمتی هرشب از ۲۷ دی ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۱۸ و تکرار آن روز بعد ساعت ۲ بامداد و ۱۰ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات