زمان پخش و تکرار سریال توطئه فامیلی از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + ساعت پخش

0

زمان پخش سریال توطئه فامیلی : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال توطئه فامیلی برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این مجموعه جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

زمان پخش سریال توطئه فامیلی

این مجموعه به کارگردانی رامبد جوان و تهیه کنندگی مجید اوجی محصول سال ۱۳۸۹ در ژانر طنز،درام و خانوادگی است . این سریال در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه یک سیما پخش شد و مورد توجه بینندگان قرار گرفته است. نگارش فیلمنامه این سریال در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای بر عهده ی فلورا سام بوده است. این سریال طنز در شمال کشور تصویربرداری شده است.نا گفته نماند نام قبلی این سریال عملیات ۱۳۵ بوده است که طی زمان به این نام تعغیر کرده است.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به امیر جعفری، جمال اجلالی، آناهیتا همتی، فلورا سام، سحر دولتشاهی، مریم امیرجلالی، سعید پورصمیمی، گوهر خیراندیش، کمند امیرسلیمانی، خسرو احمدی و…. اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده آقای رحمانی صاحب شرکتی بزرگ است که در آستانه مرگ قرار گرفته و می‌خواهد نیمی از اموالش را به پسر شریک سابقش بدهد و او را مدیر شرکت کند. اما لادن نوه او و پوران عروسش با تصمیم رحمانی مخالف هستند و می‌خواهند به هر نحو شده مانع محقق شدن خواسته رحمانی شوند و ….

به طورکلی داستان درباره مردی ثروتمند است که قصد دارد بخشی از اموال خود را به یکی از دوستانش ببخشد، اما با مخالفت خانواده‌اش مواجه می‌‌شود.

سریال توطئه فامیلی

زمان پخش و تکرار سریال توطئه فامیلی از شبکه آی فیلم

این سریال ۱۵ قسمتی قرار است از پنج شنبه۲۱ دی ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۸ و تکرار آن ساعت ۲ صبح و ۱۰ صبح روز بعد از شبکه آی فیلم پخش شود.

از جمله هنرمندان می توان به سعید چنگیزیان، مجید مظفری، خسرو فرخزادی، نادیا دلدار گلچین، رامبد جوان، فرحناز منافی ظاهر  و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این مجموعه جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات