خلاصه داستان سریال روز حسرت با اسامی بازیگران و بیوگرافی + نقش بازیگران

0

سریال روز حسرت : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این سریال با اسامی و عکس ها و نقش های سریال روز حسرت همراه با اسامی عوامل با بازی افسانه بایگان،پوریا پور سرخ،مهراوه شریفی نیا و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال روز حسرت

این سریال به کارگردانی سیروس مقدم و  تهیه‌کنندگی مهران رسام محصول سال ۱۳۸۷ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. این مجموعه برای بار اول در رمضان همان سال از شبکه یک سیما پخش شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

خلاصه داستان

این سریال دربارهٔ خانم وکیلی است که پسرش به تازگی ازدواج کرده همسر او به دلیل تصادف بر اثر بی‌توجهی شوهرش قطع نخاع می‌شود در حین حال مسعود با زنی معتاد به نام فریده ازدواج می‌کند وقتی معصومه می‌میرد خانم وکیل عالمی از برزخ را می‌بیند ودر حین اتفاقات دیگری هم می‌افتد وقتی پدر مسعود  می‌فهمد مسعود زن دارد و زن او باردار است به همسرش گفته و او را به خانه می اورنند در حین مسعود که از فریده کینه دارد تصمیم به کشتن او می‌کند و…

خلاصه سریال روز حسرت

اسامی بازیگران سریال روز حسرت همراه نقش

مهراوه شریفی نیا

زادهٔ ۲۹ فروردین ۱۳۶۰ در تهران بازیگر اهل ایران است. . او با بازی در نقش فریده در سریال روز حسرت به شهرت رسید.از جمله آثار ایشان می توان به دزد عروسک ها،اخراجی ها،درخونگاه،گورکن،امام علی،ساعت شنی،خداحافظ بچه،کیمیا،آکتور،سرگیجه و… اشاره کرد.

بازیگران سریال روز حسرت

مهراوه شریفی نیا در سریال روز حسرت

پوریا پورسرخ

زادهٔ ۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او با بازی در فیلم روز سوم ساختهٔ محمدحسین لطیفی نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و پنجمین جشنوارهٔ فیلم فجر شد.از دیگر آثار ایشان می توان به تک خال،به وقت خماری،لامپ ۱۰۰،آخرین سرقت،شیر و عسل،روز سوم،نوار زرد،از یادها رفته،برادر،کیمیا،سقوط آزاد،شکرانه،وفا و… اشاره کرد.

نقش بازیگران سریال روز حسررت

دیگر عوامل

نویسندگان فیلمنامه: علیرضا افخمی و سجاد ابوالحسنی، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، طراح گریم: مجید اسکندری، دستیار اول کارگردان: افشین سنگ چاپ، برنامه ریز: بهرام محمدی پور، منشی صحنه: فهیمه کمالی، عکاس: پریسا افخمی، مدیر تولید: حسین عباسی، صدابردار: منصور شهبازی، موسیقی: آریا عظیمی نژاد، تدوین: حسین احمدی و احسان فانیان، مدیر تصویربرداری: علی محمدزاده، تصویربردار: جمشید مرتضوی، مشاور کارگردان: الهام غفوری.

نظرات