اسامی بازیگران فیلم ستاره بازی با نقش ها +‌عکس و داستان

0

اسامی بازیگران فیلم ستاره بازی با نقش ها +‌عکس و داستان

بازیگران و هنریشه های فیلم ستاره بازی (خارجی و ایرانی) عبارتند از:

  • فرهاد اصلانی در نقش محمود
  • ملیسا ذاکری در نقش صبا
  • مارشال منش
  • هستی جوادی
  • مایکل مدسن
  • علی مصفا
  • شبنم مقدمی در نقش راحله
  • لیندا جویز
  • هاوارد رسنزتین
  • دان لیستر
  • هیدی کدنبرگ
  • دان فورد
  • جان ویلر
  • حسن صنعتی
  • سامان اصلانی
  • سیده فاطمه شاهورانی

فیلم “ستاره بازی” در تاریخ ۱ شهریور ۱۴۰۲ منتشر شد و توزیع آن توسط شرکت فیلمیران انجام شد.

اسامی بازیگران فیلم ستاره بازی با نقش ها +‌عکس و داستان

ستاره بازی فیلم مشترک بین کشورهای ایران و آمریکاست که در سال ۱۳۹۸ توسط هاتف علیمردانی به کارگردانی و علی سرتیپی به عنوان تهیه‌کننده ساخته شده است. این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و توزیع آن توسط شرکت فیلمیران انجام شد. در ادامه مقاله بیوگرافی بازیگران فیلم ستاره بازی همراه با مجله حرف تازه باشید.

هاتف علیمردانی یکی از کارگردانان موفق کشورمان است و قبلاً فیلم زیبای “کوچه بی نام” را نیز به کارگردانی خودش ساخته است.

درباره فیلم ستاره بازی با بازی شبنم مقدمی و فرهاد اصلانی

فیلم سینمایی ستاره بازی محصول مشترک ایران و آمریکا به کارگردانی هاتف علیمردانی کارگردان مطرح سینما می باشد که در سال ۱۳۹۸ ساخته شد. این فیلم بر اساس داستان واقعی ساخته شده و درباره زوجی به نام راحله و محمود با بازی شبنم مقدمی و فرهاد اصلانی است در این بازیگران آمریکایی و ایرانی به طور مشترک هنرنمایی کردند.

بازیگران فیلم ستاره بازی

خلاصه داستان

داستان فیلم ستاره بازی بر لساس داستان واقعی ساخته شده و در خلاصه داستان آن آمده: امروز بیست و نه نوامبره،از اون هالووین لعنتی داره یه ماه می گذره،من یه کار بد کردم،یه کار خیلی بد…

ماجرای دختری ست که لابلای مشکلات مهاجرت ، اعتیاد ، طلاق والدین و هوس بازی نزدیکان دست و پا میزند و هرچه پیش تر میرود بیشتر گیر می افتد.

هاتف علیمردانی سابقه کارگردانی فیلم کلمبوس را در کارنامه دارد.

ستاره بازی با رده بندی سنی بالای ۱۵ سال احوالات انسانی ست که به آخر خط رسیده و آنقدر در بیچاره گی غرق شده که درنهایت دست به پایان خودش میزند و این بیچاره گی بشدت با بازی خوب ملیسا ذاکری قابل باور است.

زمان پخش فیلم ستاره بازی

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۲
توزیع‌کننده: فیلمیران

فیلم “ستاره بازی” در تاریخ ۱ شهریور ۱۴۰۲ منتشر شد و توزیع آن توسط شرکت فیلمیران انجام شد.

بیوگرافی هنرپیشه های فیلم ستاره بازی

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی بازیگران فیلم ستاره بازی

شبنم مقدمی (زاده ۳ فروردین ۱۳۵۱ در تهران)، بازیگر و نریتور ایرانی است. او با سه دهه حضور مستمر در تئاتر، سینما، تلویزیون، رادیو و همچنین تولید کتاب‌های صوتی، مشارکتی گسترده در صنعت سینما و سرگرمی داشته و جوایز متعددی از جمله دو سیمرغ بلورین را نیز از آن خود کرده‌است. مقدمی از بازیگران کم‌حاشیه و پرکار ایران است که از اواخر دههٔ هشتاد مورد توجه و ستایش منتقدین سینما قرار گرفته و همچنین رضایت مخاطبین را نیز جلب کرده‌است.

مایکل مدسن

مایکل مدسن در بیوگرافی بازیگران فیلم ستاره بازی

مایکل سورن مدسن متولد: ۲۵ سپتامبر ۱۹۵۸

بازیگر، شاعر و عکاس آمریکایی است. وی تاکنون در بیش از ۱۵۰ فیلم نقش آفرینی کرده که از جمله آنها می توان به سگ های انباری، ویلی آزاد، دنی براسکو و بیل را بکش اشاره نمود. صدای مایکل مدسن نیز تاکنون در چندین بازی ویدئویی مختلف چون اتومبیل دزدی بزرگ ۳، جرم حقیقی: خیابان های لس آنجلس، درایور ۳، رسوا، مردگان متحرک: فصل دوم و ندای وظیفه: بلک اپس ۲ مورد استفاده قرار گرفته است.او در سال ۲۰۰۱ در موزیک ویدئوی دنیای مرا باشکوه می کنی اثر مایکل جکسون و در سال ۲۰۱۴ در موزیک ویدئوی بیوه سیاه اثر ایگی آزالیا و ریتا اورا که بر اساس فیلم بیل را بکش بود، شرکت کرده است.

مایکل مدسن بازیگر مورد علاقه تارانتینو اینک، مارشال منش بازیگر ایرانی تبار هالیوودی که با سریال “How i met your mother” شناخته می شود و فیلم هایی چون “دزدان دریایی کارائیب”، “جیمی وست وود” و …. را در کارنامه دارد در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است، پیش از این بازیگرانی چون فرهاد اصلانی و شبنم مقدمی نیز در این پروژه مقابل دوربین رفته اند.

ملیسا ذاکری

ملیسا ذاکری بازیگر نقش صبا در بازیگران فیلم ستاره بازی

ملیسا ذاکری متولد ۲۲ شهریور ۱۳۷۱ در تهران، بازیگر است. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه سوره می‌باشد. وی دوره‌های بازیگری موسسه کارنامه را گذراند و از طریق این موسسه برای بازی در فیلم «مردن به وقت شهریور» به هاتف علیمردانی معرفی شد.

اکران فیلم سینمایی «ستاره بازی» از چهارشنبه اول شهریور در سینماهای کشور آغاز خواهد شد.

مارشال منش

مارشال منش (با نام انگلیسی Marshall Manesh)، بازیگر آمریکایی ایرانی تبار است و در تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۲۹ در شهر مشهد به دنیا آمد. والدین او ایرانی بودند و در دههٔ ۷۰ میلادی به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کردند.

فعالیت حرفه‌ای مارشال منش با بازی در فیلم «محاکمه سینما رکس آبادان» ساختهٔ پرویز صیاد آغاز شد. در این فیلم، وی نقش یک فرمانده انتظامی رژیم پهلوی را ایفا کرد که در پایان فیلم اعدام می‌شود. همچنین، مارشال منش در موزیک ویدئویی با نام “Hung Up” از مادونا، به عنوان یک راننده تاکسی در نقشی کوتاه مدت حضور داشت.

بیوگرافی نقش های فیلم ستاره بازی و عوامل

عوامل این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: معین مطللبی، طراح صحنه و لباس: مجید میر فخرایی، طراح گریم: رکسانا رضوی، صدابردار: کامبیز فراهانی، صداگذار: امیر حسین قاسمی، طراح جلوه های ویژه: محمد لطفعلی، تدوین: امیر ادیب پرور، مدیر روابط عمومی: بابک جوادی، مدیر تدارکات: حسین آذربرا، مدیرتولید: حسن صنعتی، مجری طرح: رضا شکوری، تهیه کننده: علی سرتیپی، پخش از فیلمیران

نظرات