معرفی کامل و خلاصه داستان فیلم بلادشات Bloodshot

0

فیلم “بلادشات” یا بانام اصلی Bloodshot, فیلم آمریکایی به کارگردانی دیو ویلسون و تهیه کنندگی توبی جیف، نیل اچ. موریتز و وین دیزل است. این فیلم در ژانر ترسناک-فراطبیعی در سال ۲۰۱۹ ساخته و به مدت یک سال است که در انتظار اکران است. این فیلم برگرفته از شخصیتی به همین نام از مجموعه کتابهای ولیانت کامیکس است. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و زمان اکران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و خلاصه داستان فیلم بلادشات Bloodshot

 

خلاصه داستان

فیلم “بلادشات” روایتگر مردی به نام ری گریسون (Ray Garrison) به همراه همسرش به قتل می‌رسند. اما گریسون توسط یک گروه مخفی از دانشمندان دوباره زنده می‌شود. آن‌ها وضعیت گریسون را با فناوری نانو بهبود می‌بخشند و او به یک ابرقهرمان تبدیل می‌شود. گریسون حالا یک ماشین آدم‌کشی به نام بلادشات است.

خلاصه داستان فیلم بلادشات

او در حالی که درکنار سایر ابرسربازان آموزش می‌بیند، چیزی را از زندگی قبلی خود به یاد نمی‌آورد. ولی وقتی حافظه او برمی‌گردد و شخصی که او و همسرش کشته را به یاد می‌آورد، از آنجا فرار کرده و به دنبال انتقام است. او بعدا متوجه می‌شود که توطئه‌های بیشتری از آنچه فکر می‌کرد وجود دارند.

داستان فیلم Bloodshot

لازم به ذکر است که اولین کتاب کامیک Bloodshot در سال ۱۹۹۳ توسط انتشارات Valiant منتشر شد. این کتاب در ۱۱۰ جلد مختلف به چاپ رسیده و ۷٫۵ میلیون نسخه از آن فروش رفته است.

 

اسامی بازیگران فیلم بلادشات Bloodshot

  • وین دیزل Vin Diesel در نقش بلادشات
  •  گای پیرس Guy Pearce در نقش امیل هارتینگ
  • ایزا گونزالس Eiza Gonzalez
  • سم هیوین Sam Heughan
  • توبی کبل  Toby Kebbell
  • لامورن موریس Lamorne Morris
  • تلولا رایلی Talulah Riley
  • وهانس هویکور یوهانسون Jóhannes Haukur Jóhannesson

اسامی بازیگران فیلم بلادشات Bloodshot

 

زمان اکران فیلم بلادشات Bloodshot

فیلم سینمایی “بلادشات” ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۲۰ مصادف با ۲ اسفند ۱۳۹۸ اکران شود که بنا به دلایل نامعلومی به تاخیر افتاد. این فیلم سرانجام در در ۱۳ مارس ۲۰۲۰ (۲۳ اسفندماه ۱۳۹۸) اکران شد و هم اکنون در انتظار انتشار دیجیتالی است.

نظرات