دانلود سریال هفت قسمت ۹ نهم «قسمت ۹ سریال هفت» کامل و نیم‌بهاء

0

قسمت ۹ سریال هفت به کارگردانی کیارش اسدی زاده در این مطلب دانلود و نیم‌بهاء تماشا کنید. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام معمایی و جنایی است شما می توانید سریال هفت قسمت ۹ نهم «قسمت ۹ سریال هفت» که به تازگی وارد بخش نمایش خانگی شده را از لینک زیر دانلود و تماشا کنید

دانلود سریال هفت قسمت ۹ نهم «قسمت 9 سریال هفت» کامل و نیم‌بهاء

لینک دانلود و تماشای قسمت ۹ سریال هفت قسمت نهم( قسمت ۷)

هفت سریال جدید محصول کشور ایران و در ژانر جنایی معمایی به کارگردانی کیارش اسدی زاده در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. نازنین بیاتی و علی مصفا در این سریال نقش اصلی را بر عهده دارد. سناریوی سریال خانگی ۷ (هفت) توسط کیارش اسدی زاده جان گرفته است.

داستان قسمت نهم سریال ۷

خلاصه قسمت ۹ سریال هفت: ما داریم دوستان بازی می کنیم، راست می گوییم، می زنیم، می کشیم، می کشیم، تا آخر می جنگیم، اما نمی بخشیم، هر چه پیش بیاید، ما هنوز اینجا هستیم، هنوز زنده ایم!

سریال هفت اثر جدید کیارش اسدزاده در که به تازگی در نمایش خانگی در حال پخش است ژانر تازه ‌ترین اثر کیارش اسدی زاده به گفته خودش در فضایی متفاوت ساخته خواهد شد و ۷ داستان مختلف در «سریال هفت» روایت می شود؛ اما تاکنون اطلاعاتی درباره محوریت کلی داستان رسانه ای نشده است.

تیم تولید

سریال هفت در در ابتدا قرار بود ابتدا در ۷ اپیزود برای پخش از شبکه نمایش خانگی ساخته شود که بنا بر دلایلی به ۱۵ قسمت رسیده است.

سریال هفت دومین تجربه کیارش اسدزاده در نمایش خانگی و سریالی پرستاره در ژانر درام، اجتماعی و هیجان‌انگیز است. اولین قسمت سریال هفت ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲ از شبکه نمایش خانگی تماشاخونه پخش شد و بسیاری از مخاطبان را جذب خود کرد

سریال نمایش خانگی هفت که قرار بود در اردیبهشت ۱۴۰۰ پخش خود را در شبکه نمایش خانگی شروع کند، به دلایلی با تاخیر مواجه شد و اولین قسمت سریال هفت ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲ از شبکه نمایش خانگی تماشاخونه پخش شد.

سریال «هفت» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده، سه‌شنبه‌ها ساعت ۷ صبح به صورت رایگان در پلتفرم تماشاخونه منتشر می‌شود.

سریال درام، اجتماعی و هیجان‌انگیز هفت که از سال ۱۳۹۹ تولید خود را شروع کرد و خرداد ۱۴۰۰ تولید آن به اتمام رساند، ابتدا قرار بود این سریال طی ۷ قسمت پخش شود اما تعداد آنها به ۲۰ قسمت تغییر کرد.

نظرات