خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم نبودنت + بیوگرافی بازیگران و تصاویر جدید فیلم

0

فیلم نبودنت : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های آن همراه با اسامی و عوامل با بازی  سحر دولتشاهی،امیر آقایی،آزاده صمدی و… در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم نبودنت

این فیلم به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کاوه سجادی حسینی محصول سال ۱۴۰۱ در زانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. ان فیلم در بخش سودای جشنواره فجر حضور دارد.در حال حاضر این فیلم اثر چهارم کاوه سجادی حسینی در جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته شد که یک ملودرام زنانه در خصوص بحث تاثیرات و عوارض مهاجرت‌های غیرقانونی بود.

خلاصه داستان

مرضیه چندسال در انتظار همسر خود است، ولی همسرش توان بازگشت به خانه را ندارد و…

خلاصه فیلم نبودنت

اسامی بازیگران فیلم نبودنت

سحر دولتشاهی

زادهٔ ۱۶ مهر ۱۳۵۸ بازیگر اهل ایران است. او دوبار برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های عصر یخبندان و چهارراه استانبول و عرق سرد برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شده‌است. او برای بازی در مجموعهٔ قورباغه نامزد بهترین بازیگر زن درام از جشن حافظ شد. او با رامبد جوان ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد اما بعد ها همایون شجریان در مهر ۱۴۰۲ در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور اعلام کرد که با دولتشاهی رابطه عاشقانه دارد.

بازیگران فیلم نبودنت

سحر دولتشاهی در فیلم نبودنت

امیر آقایی

زادهٔ ۱۰ مرداد ۱۳۵۴ بازیگر و نویسندهٔ ایرانی است. او برای نقش‌آفرینی در بدون تاریخ، بدون امضاء نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنوارهٔ فیلم فجر شد، و برای نقش مکملی که در شنای پروانه داشت، برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.وی علاوه بر بازیگری و نویسندگی، نقاشی و عکاسی هم انجام می‌دهد.

عوامل فیلم نبودنت

دیگر عوامل

متاسفانه اطلاعاتی در دست نیست

نظرات