زمان پخش و تکرار سریال حسام الدوله (بی خبر) از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + ساعت پخش

0

زمان پخش سریال حسام الدوله : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار این سریال برای علاقه مندان را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

زمان پخش سریال حسام الدوله

این سریال به کارگردانی جواد انصافی و تهیه کنندگی حسین سلیمی محصول سال ۱۳۶۳ در ژانر اجتماعی،خانوادگی و درام است و برای بار اول در سال ۱۳۶۴ از شبکه یک سیما پخش و تهیه شد. نام دیگر این مجموعه بی خبر است که بعد ها به این نام تغیر کرد. به قدری این سریال جذاب بود که اکنون بعد از تقریبا ۴۰ سال درخواست پخش آن می شود و قرار است از ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ از شبکه آی فیلم پخش شود و جایگزین سریال مش خیرالله صندوقچه اسرار می شود.

از جمله هنرمندان سریال می توان به مهری ودادیان،جواد انصافی،امیرخسرو صادقی،امیر پارسی و…. اشاره کرد.

داستان سریال دربارهٔ مردی است به نام «حسام‌الدوله»، که پیش از وقوع انقلاب اسلامی، در یک خانواده اشرافی زندگی می‌کند. وی طی حادثه‌ای مصدوم شده و به کما می‌رود و زمانی که به هوش می‌آید، مدت زیادی از پیروزی انقلاب ۵۷ گذشته‌است. او در برخورد با تغییر و تحولات زیادی که در جامعه صورت پذیرفته دچار ناباوری و شگفتی می‌گردد و …

بیوگرافی کارگردان جواد انصافی

زاده سال ۱۲ آذر ۱۳۳۰، در تهران بازیگر و کارگردان ایرانی است. وی را بیشتر با نام عَبدُلی می‌شناسند. عبدلی نام شخصیتی است که وی از اواخر دههٔ شصت، در نمایش‌های تلویزیونی بازی کرده‌است.

سریال حسام الدوله از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال حسام الدوله (بی خبر) از شبکه آی فیلم

این سریال ۷ قسمتی از دوشنبه هرشب از ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۶ و تکرار آن روز بعد ساعت۱۲ شب و ۸ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج و خاطر انگیز لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات