زمان پخش و تکرار سریال بر سر دوراهی از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + ساعت پخش

0

سریال بر سر دوراهی از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال بر سر دوراهی برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این مجموعه جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال بر سر دوراهی از شبکه آی فیلم

این سریال به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا محصول سال ۱۳۹۷ در ژانر عاشقانه،اجتماعی و خانوادگی است. این سریال برای بار اول از شبکه دوم سیما در سال ۱۳۹۸ پخش شد و مورد توجه مردم قرار گرفته است.از نقاط قوت مجموعه «بر سر دوراهی» چینش متفاوت و رنگارنگ بازیگران آن بود. به نقل از تسنیم، عنایت‌الله بخشی که نقش یک ضد قهرمان را در این مجموعه تلویزیونی ایفا کرد، مخاطب را به یاد شخصیت‌های آثار محبوب سینما مثل «پدرخوانده» انداخت. او در نقش «جلال» باعث بروز گره‌هایی در قصه شده و بر پیچ و تاب داستان می‌افزود. اکنون قرار است از ۱۰ دی ۱۴۰۲ مجدد از شبکه آی فیلم پخش شود.

از جمله هنرمندان این سریال می تون به حمید گودرزی،مهراوه شریفی‌نیا،میترا حجار،عنایت‌الله بخشی،بهرنگ علوی،بهنوش بختیاری،افسانه چهره‌آزاد،مجید مشیری،شهین تسلیمی،اسماعیل پوررضا،اکبر رحمتی و… اشاره کرد.

در خلاصه داستان پسری به نام حامد که به واسطه عوض شدن دنیایش و تغییر مسائل مالی، همه چیزش تغییر می‌کند و بعد از این تغییر به فکر رها کردن مریم(دختر عمویش) و نگه داشتن پریناز در ایران و ازدواج با او می افتد اما در این میان…

سریال بر سر دوراهی

ساعت تکرار و زمان پخش سریال بر سر دوراهی از شبکه آی فیلم

این سریال ۱۶ قسمتی از یکشنبه هرشب از ۱۰ دی ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۹ و تکرار آن روز بعد ساعت ۳ بامداد و ۱۱ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر هنرمندان سیال می توان به یلدا قشقایی،محمدعلی ساربان،مجید علیزاده،داود بنی‌اسد،محمد شهرابی،محمدرضا نیلی و… می توان اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات