معرفی بهترین کرم آبرسان ۱۴۰۰ + پرفروش ترین کرم آبرسان

0

امروزه مراقبت های پوستی طرفداران زیادی پیدا کرده است و روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود. یکی از مهم ترین وسایل مراقبتی پوست، کرم آبرسان است که باید در هر خانه ای یکی از این کرم ها موجود باشد. در این پست به معرفی بهترین کرم آبرسان ۱۴۰۰ از نظر کاربران پرداخته ایم.

معرفی بهترین کرم آبرسان

معرفی بهترین کرم آبرسان ایرانی و خارجی

متخصصان معتقدند که آبرسانی برای سالم و جوان نگه‌داشتن پوست بسیار مهم است. پوست هیدراته- به دلیل عدم وجود سلول‌های مرده- نور را بهتر منعکس می‌کند و ظاهری لطیف و درخشان دارد. درعین‌حال پوست کم آب یا دهیدراته اغلب خشک، کدر و خشن به نظر می‌رسد؛ دقیقاً نقطه مقابل درخشندگی!

برخلاف باور عموم، رسیدگی به پوست و تلاش برای شادابی و زیبایی آن، کاری هزینه‌بر و سخت نیست. تنها باید در قدم اول بدانیم که پوست ما از چه نوعی است و عملکرد آن را به‌ خوبی بدانیم. بعد به‌راحتی می‌توانیم با کسب اطلاعات دقیق و علمی برای پوست‌مان محصول خوب و مناسبی انتخاب کنیم.

کرم آبرسان سوپکس مدل BLUEBERRY

معرفی بهترین کرم آبرسان

کرم آبرسان سوپکس مدل بلوبری به سرعت مشکل کم آبی پوست شما را برطرف می کند. حاوی ویتامین E می باشد و مناسب برای انواع پوست است. دارای محفظه پمپی جهت استفاده آسان می باشد.

کرم آبرسان لدورا

معرفی بهترین کرم آبرسان

این کرم آبرسان به دلیل دارا بودن روغن‌های گیاهی مؤثر همچون شی باتر و جوجوبا، سرشار از ویتامین‌ها و اسیدهای چرب ضروری بوده و می‌تواند در افزایش رطوبت و خاصیت الاستیسیته پوست مؤثر باشد. آلانتوئین موجود در این محصول یک ضدالتهاب قوی است و اثر نرم‌کنندگی فوق‌العاده‌ای بر پوست دارد.

کرم آبرسان کامان

معرفی بهترین کرم آبرسان

کرم آبرسان کامان مدل کلاژن از سری واتربمب‌های این شرکت است که برای هر نوع پوستی کاربرد دارد. برتری که این کرم نسبت به کرم‌های دیگر دارد خاصیت کلاژن سازی آن است که پوست شما را سفت کرده و خاصیت ارتجاعی به آن می‌بخشد.

معرفی بهترین کرم آبرسان، کرم آبرسان اورال

معرفی بهترین کرم آبرسان

این محصول بهترین کرم آبرسان پوست با ۳ عملکرد آبرسان، تونر و شاداب کننده است که می‌تواند برای آبرسانی و حفظ شادابی پوست به‌صورت روزانه مورداستفاده قرار گیرد. این کرم به دلیل دارا بودن ویتامین‌های E، C، B5 و همین‌طور منیزیم و کلسیم، در افزایش شادابی و لطافت پوست بسیار مؤثر است. همچنین سرامیدهای موجود در این محصول همانند یک فیلتر در مقابل اثرات مخرب اشعه UV روی پوست عمل می‌کنند و در حفظ زیبایی و جوانسازی پوست نقش دارند. اگر پوست معمولی یا مختلط دارید، کرم اورال مدل Triple Active برای شما مناسب است.

کرم آبرسان شون مدل Herbal Origin

معرفی بهترین کرم آبرسان

مهم‌ترین نقش کرم‌های آبرسان حفظ و به دام انداختن رطوبت بین سلول‌های اپیدرم است. کرم آبرسان شون بافت سبکی دارد و مخصوص پوست دست و صورت طراحی شده است. ماده اصلی و موثر این محصول هیالورونیک اسید است که حالت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد.

نظرات