معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم کروکودیل

0

فیلم”کروکودیل”، فیلمی به نویسندگی و کارگردانی مسعود تکاور است. این فیلم در ژانر اجتماعی در سال ۹۶ ساخته شد و در شهریور ۹۸ به اکران سراسری در آمد. این فیلم چند روزی است که به نمایش خانگی آمده. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم کروکودیل

 

خلاصه داستان

این فیلم فضایی حادثه‌ای دارد و داستان جوان‌ها و فرزندانی از طبقه متوسط مدرن و شهری است که بواسطه سبک زندگی متفاوت و انتخاب نوع گذران فراغت و تفریحات این دسته خاص، در معرض بسیاری از آسیب‌های شدید اجتماعی قرار گرفته‌اند.

خلاصه داستان

داستان اصلی این فیلم حول محور پسری به نام کیان است. کیان در داروخانه کار می‌کند، تحصیلاتش را هم در این حوزه گذرانده است و او از شیمی و مفاهیم آن سر در می‌آورد و فقط دغدغه او پول و درآمد است.

خلاصه داستان

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که داستان درباره چند جوان است که می‌خواهند از مسیری سریع اما پر خطر، همه چیز را یک شبه بدست بیاورند، اما…

 

 

اسامی بازیگران فیلم کروکودیل

اسامی بازیگران فیلم کروکودیل

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: مسعود تکاور، تهیه کننده: عزت الله جامعی ندوشن، سرمایه گذار: یوسف نادعلی، صداگذار: محمدمهدی جواهرزاده، مشاور رسانه ای: علی موذن جامی، پخش: فیلمسازان مولود.

 

 

نظرات