اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم راه ابریشم با نقش + داستان کامل و تصاویر

0

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران فیلم راه ابریشم و بیوگرافی نقش های شاذان و ماهورا و سلیمان و ادریس در این فیلم با عکس های واقعی و همسرانشان در این فیلم سینمایی از مجله حرف تازه میخوانید. فیلم راه ابریشم، فیلم ایرانی به کارگردانی محمد بزرگ نیا و تهیه کنندگی حسن بشکوفه است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۰ و در ژانر درام، تاریخی و خانوادگی ساخته شده است. این فیلم سینمایی که برای اولین بار در مهرماه همان سال اکران شد، حالا قرار است بر روی انتن آی فیلم دی ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران این فیلم با نقش ها و داستان این فیلم بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم راه ابریشم با نقش + داستان کامل و تصاویر

 

بیوگرافی تمامی بازیگران فیلم راه ابریشم به همراه نقش هایشان

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران فیلم راه ابریشم و بیوگرافی نقش های شاذان و ماهورا و سلیمان و ادریس در این فیلم با عکس های واقعی و همسرانشان در این فیلم سینمایی از مجله حرف تازه میخوانید.

 

خلاصه داستان

فیلم “راه ابریشم” روایتگر یک ماجرای تاریخی است. در قرن چهارم هجری، ۲ ناخدای کشتی به نامهای سلیمان و ادریس تصمیم می گیرند برای اولین بار در تاریخ ایران، کشتی هایشان را که حاوی اموال با ارزشی است از میان اقیانوس هند عبور داده و از این راه به چین برسند. شازان ابن یوسف مرد جوانی است که به تحصیل نجوم در دارالعلوم شیراز می پردازد.

خلاصه داستان فیلم راه ابریشم

او در کسب علم یکی از برترین شاگردان دارالعلوم است، به همین جهت از طرف استادش ترغیب می شود تا در سفر دریایی مذکور با سِمَت کتابت کشتی به سفر با دیگر اعضای این کشتی ها برود. شازان هم این پیشنهاد را قبول می کند و عازم دریا می شود.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم راه ابریشم به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم راه ابریشم به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: محمدرضا بزرگ نیا، تهیه کننده: حسن بشکوفه، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مصطفی احمدی، منشی صحنه: آرزو نیک پور و مریم نراقی، جانشین تولید: حسین اکبری، نورپرداز و دستیار اول فیلمبردار: پیمان شادمان فر، عکاس: علی نیک رفتار، سرپرست گویندگان: بهرام زند، جلوه های بصری: امیررضا معتمدی، جلوه های ویژه میدانی: نجف فتاحی، طراح چهره پردازی: سعید ملکان، تدوین: مصطفی خرقه پوش، مدیر هنری: پروین صفری، مدیر فیلمبرداری: بهرام بدخشانی، مدیر تولید: ابراهیم زاهدی فر.

نظرات