اسامی و بیوگرافی بازیگران فصل دوم ناتو + داستان و زمان پخش ناتو ۲

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران فصل دوم ناتو + داستان و زمان پخش ناتو ۲

فصل دوم رئالیتی شو ناتو از آبان ماه آغاز شده و بصورت هفتگی از پلتفرم فیلم نت پخش میشود. سریال مسابقه ناتو به کارگردانی و تهیه کنندگی مهدی صفی یاری است و بازیگرانی مانند ایمان صفا، علی صبوری، هلیا امامی، فقیه سلطانی، نصرالله رادش، مهسا طهماسبی، امیرحسین صدیق، رزیتا غفاری، وحید آقاپور، حسین مهری و… در فصل دوم ناتو ۲ حضور دارند. اجرای این برنامه بر عهده محمدرضا علیمردانی می باشد.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فصل دوم ناتو + داستان و زمان پخش ناتو 2

بیوگرافی بازیگران فصل دوم سریال ناتو

  • ایمان صفا
  • علی صبوری
  • هلیا امامی
  • فقیه سلطانی
  • نصرالله رادش
  • مهسا طهماسبی
  • امیرحسین صدیق
  • رزیتا غفاری
  • وحید آقاپور
  • حسین مهری و… حضور دارند.

داستان و موضوع

رئالیتی شو ناتو در ژانر بازی های استدلالی و استنتاجی می باشد و با سوالات سخت و بعضا خنده دار بازیکنان را به چالش می کشد. اما جالب ترین قسمت این سریال حضور شخصیتی به نام ناتو است.

خلاصه: در رئالیتی شوی «ناتو» چند بازیکن حضور دارند. در طول مسابقه ۱۰ پرسش سخت و گاهی اوقات خنده‌دار از آنها پرسیده می‌شود و بازیکنان باید با هم به پاسخ درست برسند. از میان این بازیکنان، یک نفر نقش «ناتو» را برعهده دارد. ناتو کسی است که جواب تمام سوالات را از قبل می‌داند. به غیر از بازیکنی که نقش ناتو را ایفا می‌کند

در هر قسمت این بازی ۵ یا ۶ کننده حضور دارند که بین آنها یک نفر ناتو است.

در طول بازی و در ۱۰مرحله، یک خصیصه یا حقیقت از زندگی ناتو توسط گرداننده اعلام می شود. بعد از اعلام هر خصیصه، سوالی با ۵گزینه برای بازیکنان مطرح می شود؛ ناتوی بازی از قبل جواب تمامی سوالات را گرفته است و پاسخ صحیح تمامی ۱۰سوال را می داند! بازیکنان باید با همفکری یکدیگر گزینه صحیح را بیابند تا با پاسخ های صحیح، مبلغ جایزه را بالاتر ببرند. ناتو نیز باید در رسیدن به جواب صحیح کمک کند، چون در نهایت بازی برنده ناتو باشد، تمامی مبلغ جایزه جمع شده به او می رسد اما اگر ناتو شکست بخورد، جایزه بین بقیۀ بازیکنان تقسیم می شود. همچنین در طول بازی، برخی از بازیکنان توسط ناتو حذف می شوند،خود ناتو حذف نمی شود و تا در پایان بازی بهمراه ۲نفر دیگر در بازی باقی می ماند.

این بازی یک هدایتگر مخفی دارد! به غیر از ناتو و این هدایتگر مخفی،هیچ کس دیگری حتی گرداننده بازی از پاسخ صحیح سوالات و اینکه ناتو کدام بازیکن است خبر ندارد. این هدایتگر مخفی با گرداننده در ارتباط است تا اطلاعات لازم (در زمان اعلام بازیکن حذف شده،پاسخ صحیح سوال در موقع درخواست راهنمایی توسط بازیکنان) به او داده شود.

برنده های بازی ناتو ۲

در پایان بازی اگر ناتو برنده شود، تمامی مبلغ جمع شده را تساحب می کند.
در پایان بازی اگر ناتو بازنده شود، مبلغ جمع شده بین دوبازیکن باقی مانده تقسیم می شود. بازیکنان حذف شده توسط ناتو نیز درصورتیکه اولین حدسشان درست بوده باشد، در جایزه سهیم می شوند.

سایر عوامل

کارگردان مهدی صفی یاری
مجری محمدرضا علیمردانی
کشور سازنده ایران
زبان اصلی فارسی
شمار فصل‌ها ۲
شمار قسمت‌ها ۲۱
تهیه‌کننده مهدی صفی یاری
دوربین محسن نجفی
مدت ۶۰ تا ۱۵۰ دقیقه
تولیدکننده فیلم‌نت
توزیع‌کننده فیلم‌نت

کارگردان تلویزیونی محمدرضا مجد
مجری طرح محمدحسین مجد
دستیار کارگردان و برنامه ریز درسا شیرازی و کتایون فتحعلی
طراح صحنه و لباس کامیاب امین عشایری
طراح نور سروش حضرتی
مدیر تصویربرداری محسن نجفی
مدیر صدابرداری مسیح سراج
مدیر تولید مهدی ایمانی
طراحی سوال هادی فیروزیان
موسیقی و طراحی صدا عیسی حبیب زاده
طراح گریم ساچلین مهدیلو
طراح جلوه های بصری محدثه کلاتهائی
عکاس کوروش جوان

نظرات