دانلود کامل سریال تمام رخ قسمت ۴ چهارم و با کیفیت عالی +پخش آنلاین

0

دانلود سریال تمام رخ قسمت چهارم ۴ (کامل از تلوبیون و آپارات) با کیفیت اصلی دانلود کامل قسمت چهارم ۴ سریال تمام رخ (قسمت۴) با پخش زنده و انلاین از تلوبیون و شبکه سه تلویزیون و آپارات قسمت۴ سریال تمام رخ در ادامه تماشا کنید که امشب سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۰:۳۰ از تلویزیون پخش میشود:

سریال تمام رخ قسـمت 4

دانلود کامل سریال تمام رخ قسمت ۴ چهارم و با کیفیت عالی +پخش آنلاین

لینک های دانلود قسمت۴ سریال تمام رخ رای پخش زنده و تماشای اینترنتی اضافه می شود.

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۴ چهارم با کیفیت عالی و اصلی از تلوبیون، پخش زنده شبکه یک تلویزیون هم اکنون با لینک مستقیم و اصلی مشاهده کنید که حوالی ساعت ۲۰:۳۰ پخش میشود که میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار آن را در (تلوبیون و آپارات و شبکه سه) ببینید:

لینک پخش زنده و تماشای آنلاین سریال تمام رخ قسمت چهارم :

سریال «تمام رخ» یکی از جدیدترین سریال های تلویزیونی است که به کارگردانی احمد معظمی، تهیه کنندگی ابوالفضل صفری در بیش از ۳۰ قسمت از سوم دی در شبکه سه سیما پخش خود را آغاز کرده است.

این سریال درباره تحریم و تروریسم اقتصادی در ۳۰ قسمت از شبکه سه سیما پخش می شود.این سریال کسانی را به تصویر می کشد که شخصیت متزلزلی دارند و طمعِ پول زیاد، سبب می‌شود به خیانت و حتی وطن‌ فروشی تن دهند. رحیم نوروزی، آرش آصفی، معصومه بافنده، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، علیرام نورایی، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن و وحید نفر در این سریال ایفای نقش می‌ کنند.

این سریال از شنبه ۳ دی ماه هرشب ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

سریال تلویزیونی تمام رخ به نحوی ادامه سریال قبلی ابوالفضل صفری به نام «سرجوخه» است و داستان آن در همان فضای گروه های شرط بندی، قمار و پول شویی های کلان اقتصادی می گذرد و گویا صفری می خواهد تا با موضوع تروریسم اقتصادی، سه گانه خود را کامل کند؛

قسمت اول این سریال سوم دی ماه از شبکه سه پخش شد و تعدادی بازیگر بی حجاب نیز در آن به ایفای نقش پرداخته اند. بازیگران بی حجاب سریال تمام رخ همان بازیگران بی حجاب سریال سرجوخه هستند.

نظرات