اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال در پناه تو با نقش ها +عکس ها و داستان

0

سریال در پناه تو : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال در پناه تو با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های  این سریال همراه با اسامی عوامل با بازی لعیا زنگنه (مریم افشار)، پارسا پیرروزفر (پارسا)، سعید پور صمیمی (رضا منصوری) و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال در پناه تو

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال در پناه تو با نقش ها +عکس ها و داستان

این سریال به کارگردانی حمید لبخنده و تهیه کنندگی منوچهر شاهسواری محصول سال ۱۳۷۳ و در ژانر عاشقانه،خانوادگی و درام میباشد. این سریال برای اولین بار از شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. و اکنون قرار است از ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم ساغت ۱۹ و تکرار آن ۳ صبح و ۱۱ ظهر پخش شود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “در پناه تو” و بازیگران آن می پردازیم. با ما باشید.

خلاصه داستان

مریم افشار دانشجوی رشته هنر دختری خانواده‌دار است و پدر و مادر خوبی دارد. همه چیز در خانواده مریم آن قدر خوب و بجاست که مریم لازم نمی‌بیند هیچ‌کدام از نیازهایش را در بیرون از خانه تأمین کند. اما همه چیز دست به دست هم می‌دهند تا او به خواستگاری…

پخش سریال در پناه تو از شبکه آی فیلم

اسامی بازیگران سریال در پناه تو

  • ایرج راد در نقش وحید افشار
  • سعید پور صمیمی در نقش رضا منصوری
  • ثریا قاسمی در نقش فهیمه
  • حسن جوهرچی در نقش محمد منصوری
  • لعیا زنگنه در نقش مریم افشار
  • پارسا پیروزفر در نقش پارسا فرزین پور
  • رامین پرچمی در نقش رامین یوسفی
  • محسن زهتاب در نقش کمال یوسفی
  • آزیتا لاچینی در نقش لیلی نیمایی
  • و…

سعید پورصمیمی

زادهٔ ۹ اسفند ۱۳۲۲بازیگر و کارگردان ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او که به استاد بازی در نقش‌های دوم معروف است موفق به کسب سه سیمرغ بلورین برای فیلم‌های ناخدا خورشید (۱۳۶۵)، تحفه‌ها (۱۳۶۶) و پرده آخر (۱۳۶۹) در رشتهٔ بهترین بازیگر نقش دوم شده‌است. از او در دومین جشنواره کمدی گل‌آقا به عنوان پیشکسوت سینمای کمدی تقدیر به عمل آمد. او با کسب سه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر، رکورددار دریافت این جایزه این بخش از جشنواره فیلم فجر است.

بازیگران سریال در پناه تو

لعیا زنگنه

زادهٔ ۱ مهر ۱۳۴۴ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است.وی بازی در نمایش‌های حرفه‌ای را از سال ۱۳۷۱ و بازی در سینما را از سال ۱۳۷۵ با راز مینا کاری از عباس رافعی آغاز کردو ایشان با بازی در همین سریال در پناه تو به شهرت رسید.

خلاصه داستان سریال در پناه تو

لعیا زنگنه در سریال در پناه تو

پارسا پیروزفر

زادهٔ ۲۲ شهریور ۱۳۵۱ بازیگر، کارگردان تئاتر و نمایش‌نامه‌نویس ایرانی است. او فعالیتش را در اوایل دههٔ ۱۳۷۰ با حضور در فیلم‌هایی مانند شیدا (۱۳۷۷) و اعتراض (۱۳۷۸) آغاز کرد. او در سال ۱۳۸۲ نقش سربازی را در اشک سرما ایفا کرد و برای بازی در نقش یک معتاد در مهمان مامان نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.وی اکنون با سریال نمایش خانگی یاغی به شهرت دوباره رسیده.

بازیگر نقش پارسا در سریال در پناه تو

ثریا قاسمی

زادهٔ ۲۸ آذر ۱۳۱۹ معروف به ثریا قاسمی، بازیگر اهل ایران است.او فعالیت حرفه‌ای خود را در اوایل دههٔ ۱۳۴۰ آغاز کرد و در سینما و تلویزیون پرکار بوده‌است. او در سال ۱۳۷۹ برای نقش‌آفرینی در مارال برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد. همچنین در سال ۱۳۹۵ برای ویلایی‌ها توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل را کسب کند.ایشان دختر مرحومه حمیده خیر آبادی هستند.

ثریا قاسمی

دیگر عوامل

نویسنده فیلمنامه: علیرضا طالب زاده، برنامه ریز: احمد ساکت و شهرام زاهدی، دستیار اول کارگردان: مصطفی احمدی، دستیار دوم و منشی صحنه: انوشیروان حدداد، طراحی و اجرای گریم: رضا رادمنش، اجرای گریم بانوان: الهام صالحی، موسیقی متن: حمیدرضا رضایی، طراح لباس: امیر اثباتی، طراح صحنه: احمد ساکت، تدوین: سعید شاهسواری، تصویر: جواد صفا، مدیر تولید: شهرام زاهدی.

نظرات