زمان پخش و تکرار سریال ساخت ایران ۱ از شبکه تماشا ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

سریال ساخت ایران از شبکه تماشا : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال ساخت ایران ۱ برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال ساخت ایران 1

این سریال به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی و منصور سهراب پور محصول سال ۱۳۹۰ در ژانر طنز،اجتماعی و خانوادگی است. این مجموعه برای بار اول در شبکه نمایش خانگی پخش شد سپس از شبکه تهران پخش شد و طرفداران زیادی داشت به گونه ایی که باعث شد فصل های بعدی آن ساخته شود همچنین این سریال در لبنان فیلم‌برداری شده است. اکنون قرار است این سریال از ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ از شبکه تماشا پخش شود و جایگزین مجموعه زندگی شگفت انگیز است می شود.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به امین حیایی، محمدرضا گلزار، مجید صالحی، بهنام تشکر، فرهاد اصلانی، پاملا الکیک، پیر داغر، گوهر خیراندیش، الیکا عبدالرزاقی و… اشاره کرد.

در خلاصه داستان این سریال آمده غلامحسین دزد خرده‌پایی است که روزی از روزها شاهد تصادف اتومبیل با مردی میانسال می‌شود. وی کیف مرد مجروح را می‌رباید و پاسپورتی در کیف پیدا می‌کند. او سعی دارد که کیف را به فروش برساند. اما به دلیل اینکه پلیس دنبالش است تصمیم می‌گیرد به خارج برود و از ایران فرار کند اما…

زمان پخش سریال ساخت ایران از شبکه تماشا

ساعت تکرار و زمان پخش سریال ساخت ایران ۱ از شبکه تماشا

این سریال ۱۸ قسمتی از شنبه هرشب از ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۲۳ و تکرار آن روز بعد ساعت ۵ بامداد و ۱۱ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر هنرمندان می توان به بهاره رهنما، مهران رجبی، سحر دولتشاهی، محسن کیایی، مهران احمدی، سارا بهرامی، امیرحسین رستمی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات