اسامی بازیگران فیلم بهشت واقعی (Heaven Is for Real) + داستان و دانلود

0

اسامی بازیگران فیلم بهشت واقعی (Heaven Is for Real) + داستان و دانلود

بازیگران فیلم بهشت واقعی (Heaven Is for Real) عبارتند از گرگ کینیر، کلی ریلی، کانر کوروم، مارگو مارتیندیل، چرچ توماس هادن فیلم بهشت واقعی است به کارگردانی راندال والاس کارگردان مطرح سینما می باشد که در سال ۲۰۱۴ ساخته شد. این فیلم بر اساس داستان واقعی ساخته شده و درباره پسربچه ای است که ادعا می کند خواهرش که قبل از به دنیا امدن فوت کرده، را می بیند و به دنیا برگشته است.

بازیگران فیلم بهشت واقعی (Heaven Is for Real) + بیوگرافی و داستان

درباره فیلم Heaven Is for Real

فیلم بهشت واقعی محصول سال ۲۰۱۴ به کارگردانی راندال والاس کارگردان مطرح سینما می باشد.

فیلم بهشت واقعی است توسط تاد بورپو و لین وینسنت به نگارش درامده و تهیه کنندگی آن را جو راث
تی دی جیکز، دوون فرانکلین بر عهده داشتند.

در این فیلم سینمایی بازیگران مطرح و برجسته ای همچون: گرگ کینیر، کلی ریلی، کانر کوروم، مارگو مارتیندیل، چرچ توماس هادن به ایفای نقش پرداخنند. با خلاصه داستان و بازیگران فیلم بهشت واقعی آشنا شوید.

فیلم Heaven Is for Real

بیوگرافی بازیگران فیلم بهشت واقعی

اسامی بازیگران فیلم سینمایی بهشت واقعی عبارتند از:

  • کانر کوروم در نقش کولتون بورپو
  • گرگ کینیر در نقش تاد، پدر کولتون
  • کلی ریلی در نقش سونجا مادر کولتون
  • لین استایلز در نقش کاسی، خواهر کولتون
  • مارگو مارتیندیل در نقش نانسی رالینگ
  • چرچ توماس هادن در نقش جی ویلکینز
  • مایک مورهارت در نقش عیسی
  • علی تاتارین در نقش فرشته
  • اینا بارون در نقش فرشته
  • ژاکوب وارگاس در نقش مایکل
  • نانسی سورل در نقش دکتر شارلوت اسلیتر
  • دانسو گوردون در نقش ری
  • دارسی فهر در نقش لی واتسون
  • امبر لین پارتریج در نقش نگهبان باغ وحش
  • کوین اندرسون در نقش آقای باکستر

بیوگرافی بازیگران فیلم بهشت واقعی

خلاصه داستان فیلم بهشت واقعی

داستان بهشت واقعی یا بهشت واقعی است درباره پدری در شهری کوچک ، پس از اینکه فرزند کوچکش ادعا می کند که تجربه ای نزدیک به مرگ داشته و توانسته بهشت را حس کند ، متوجه می شود که فرزندش اطلاعاتی در مورد روزگار قبل از تولدش دارد و…

بیوگرافی بازیگران فیلم بهشت واقعی

نقد ها

بهشت واقعی است یک فیلم درام مسیحی آمریکایی محصول ۲۰۱۴ به نویسندگی و کارگردانی راندال والاس و نویسندگی مشترک کریستوفر پارکر، بر اساس کتاب کشیش تاد بورپو و لین وینسنت در سال ۲۰۱۰ به همین نام است.

این فیلم نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرده است، اما با این وجود با فروش ۱۰۱ میلیون دلاری در مقابل بودجه ۱۲ میلیون دلاری، به دومین فیلم پرفروش مسیحی در تمام دوران تبدیل شد

داستان بازیگران فیلم بهشت واقعی

کولتون بورپو چهار ساله پسر تاد بورپو، کشیش کلیسای Crossroads Wesleyan در امپریال، نبراسکا است. کولتون می گوید که بهشت را در طی یک عمل جراحی اضطراری پس از آپاندیسیت حاد تجربه کرده است. او برای خانواده ناباورش تعریف می کند که جراح آپاندیس پاره شده خود را عمل کرده است، مادرش مردم را در اتاق انتظار برای دعا صدا می کند و پدرش در اتاق دیگری فریاد می زند که خدا نگذار او بمیرد. او همچنین از حوادثی با افرادی که هرگز آنها را ندیده یا نمی‌شناخته می‌گوید: ملاقات با پدربزرگی که مدت‌ها قبل از تولدش مرده بود، خواهری که به دنیا نیامده بود و هرگز نمی‌دانست که در اثر سقط جنین مرده است، و ملاقات با عیسی.

کولتون در مورد تجربیات خود در بهشت صحبت می کند و تاد با معضل تعیین مشروعیت تجربه پسرش مواجه می شود. احتیاط تاد در مورد بحث در مورد وضعیت، اعتماد اعضای هیئت مدیره کلیسای او را از بین می برد و چندین نفر از اعضای رسانه با او تماس می گیرند. هنگامی که تاد توسط یک ایستگاه رادیویی برای یک مصاحبه بی‌موقع روی آنتن فراخوانده می‌شود، او آنها را دعوت می‌کند تا یکشنبه بعد در خطبه‌اش شرکت کنند. او در کلیسا درباره تجربیات پسرش موعظه می کند و حمایت خود را از او آشکار می کند.

گرگ کینر

بازیگران فیلم بهشت واقعی (Heaven Is for Real) + بیوگرافی و داستان

متولد ۱۹۶۳

گرگ کینر بازیگر آمریکایی و متولد ۱۷ ژوئن ۱۹۶۳ است.از فیلم های معروف او می توان به میس سان شاین کوچولو، پرستار بتی، مردان اسرارآمیز، شکست ناپذیر، وابسته به تو و ما سرباز بودیم اشاره کرد.

کلی رایلی

اسامی بازیگران فیلم بهشت واقعی (Heaven Is for Real) + بیوگرافی و داستان

متولد ۱۹۷۷

کلی رایلی بازیگر انگلیسی است.از فیلم های معروف او می توان به بازی در شرلوک هولمز، شرلوک هلمز: بازی سایه ها و دریاچه بهشت، پرواز، عروسک های روسی، پازل چینی اشاره کرد.

کونور کروم بازیگر نقش کولتون در فیلم بهشت واقعی

اسامی بازیگران فیلم بهشت واقعی + بیوگرافی و داستان

متولد ۲۰۰۷

کونور کروم متولد سال ۲۰۰۷ بازیگر نوجوان سینما در فیلم های The Stray 2017 و GeekRockTV 2010 و بهشت واقعی ۲۰۱۴ بازی کرده است.

سایر عوامل

تهیه‌کننده
جو روث
تی. دی. جیکز
دوون فرانکلین
مدیر فیلمبرداری
دین سملر
فیلم‌نامه‌نویس
رندل والاس
کریستوفر پارکر
آهنگساز
نیک گلنی اسمیت
کارگردان
رندل والاس

نظرات