اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم گهواره ای برای مادر با نقش ها +عکس ها و داستان

0

فیلم گهواره ای برای مادر : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم گهواره ای برای مادر با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این فیلم همراه با اسامی عوامل با بازی الهام حمیدی، چکامه چمن ماه و مهران رجبی و غزل صارمی تا زمان در فیلم های آخر هفته در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم گهواره ای برای مادر

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم گهواره ای برای مادر با نقش ها +عکس ها و داستان

فیلم گهواره ای برای مادر یکی از فیلم‌هایی که این روزها به مناسبت روز مادر ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱  روی انتن شبکه یک سیما می رود، فیلمی به کارگردانی پناه بر خدا رضایی.

فیلم گهواره‌ای برای مادر فیلمی به کارگردانی پناه بر خدا رضایی و نویسندگی حسین مهکام محصول سال ۱۳۹۱ است. گهواره ای برای مادر جزو فیلم‌هایی است که بازیگران مطرح و ستاره سینمای ایران چون الهام حمیدی ، چکامه چمن ماه، امیر آقایی، مهران رجبی، افسر اسدی، خانم بازیگر غزل صارمی و ، هایده هائری، فرحناز منافی ظاهر و ملیحه نیکجومند در آن بازی کردند.

خلاصه داستان فیلم گهواره ای برای مادر

خلاصه داستان فیلم گهواره ای برای مادر

داستان این فیلم شرح قصه‌ زندگی نرگس دختر جوانی است که ادبیات روسی را در دانشگاه مسکو به اتمام رسانده است و اینک در کسوت بانویی طلبه، قرار است برای تدریس به دانشجویانی که تازه مسلمان شده اند به روسیه باز گردد…

فیلم داستان دختری طلبه به نام «نرگس» را روایت می‌کند که توانسته است بورسیه دانشگاهی در روسیه بشود و قرار است برای تدریس به آن جا برود. نرگس مادری بیمار و علیل دارد که باید از او مراقبت کند. کشاکش نرگس برای نگهداری مادر و رفتنش برای تدریس در خارج او را دچار تردید می‌کند.

اسامی بازیگران فیلم گهواره ای برای مادر

بخشی از اسامی بازیگران فیلم گهواره ای برای مادر

الهام حمیدی (نرگس)

امیر آقایی (مصطفی)
چکامه چمن ماه (مرضیه)
ملیحه نیکجومند (مادر)
افسر اسدی (مدیر)
غزل صارمی (پرستار)
هایده حائری (معلم بازنشسته)
فرحناز منافی ظاهر (دکتر)
مهران رجبی (جابر)
مهری آل آقا (پرستار)
نورالدین خزایی (استاد)
نیکا خسروآبادی (مریم)
فرحناز بهمین (معلم روسی)
راحیل بوستانی (پرستار)
عبدالله کردی (آکوردئون نواز)
امیرمحمد سعیدی (فوتبالیست)

الهام حمیدی

بیوگرافی بازیگران فیلم گهواره ای برای مادر

الهام حمیدی زادهٔ ۸ آذر ۱۳۵۶ بازیگر ایرانی است. او با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی مسافری از هند و مدتی بعد در فیلم خیلی دور، خیلی نزدیک،در سینما و تلویزیون شناخته شد

او تحصیلاتش را در رشتهٔ حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته‌است. وی یک ترم به کلاس‌های بازیگری رفته‌است و همان کلاس‌ها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شد.

چکامه چمن‌ ماه

عکس بازیگران فیلم گهواره ای برای مادر

چکامه چمن‌ماه زاده ۱۴ آبان ۱۳۵۹، شیراز بازیگر ایرانی سینما، تلویزیون و تئاتر است چکامه دختر هنگامه فرازمند منشی صحنه و بازیگر سینما است. وی که با دیپلم مجسمه‌سازی از هنرستان علامه طباطبایی فارغ‌التحصیل شده‌است، بازیگری در سینما را از سال ۱۳۷۷ با فیلم «بودن یا نبودن» به کارگردانی کیانوش عیاری آغاز کرد.

چکامه چمن‌ماه از ایران مهاجرت کرده و در شبکهٔ فارسی‌زبان جم تی‌وی، مشغول فعالیت است.

مهران رجبی

بخشی از اسامی بازیگران فیلم گهواره ای برای مادر

مهران رجبی زادهٔ ۱۲ دی ۱۳۴۰ بازیگر اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک در دانشگاه تربیت مدرس است. او برای بازی در کودک و سرباز (۱۳۷۸) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.

عوامل فیلم گهواره ای برای مادر

کارگردان: پناه بر خدا رضایی

نویسنده: حسین مهکام

موسیقی پیمان یزدانیان
فیلم‌بردار محمد احمدی
تدوین‌گر مستانه مهاجر
مدت زمان ۹۰ دقیقه
کشور ایران
زبان فارسی

نظرات