زمان پخش و تکرار سریال سرزمین مادری از شبکه سه ۱۴۰۲ +‌ روزهای پخش و تکرار

0

زمان پخش سریال سرزمین مادری : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال سرزمین مادری برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

زمان پخش سریال سرزمین مادری

این سریال کمال تبریزی و به تهیه کنندگی مجمد مسعود محصول سال ۱۳۹۱ در ژانر تاریخی،اجتماعی و خانوادگی است. بنابر زمان‌بندی اعلام‌شده، پخش سریال قرار بود ۵ دی ۱۳۹۲ از تلویزیون شبکه سه ایران انجام شود اما پس از پخش چند قسمت، توهین و تحریف تاریخ ایل بختیاری از آن برداشت شد و موجی از اعتراضات در مناطق لرنشین، در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و همچنین شخصیت‌های تأثیرگذار قوم لر را در پی داشت. پس از این اعتراضات، پخش این مجموعه با استدلال‌هایی همچون بازنگری در پوشش بازیگران زن و همچنین آنچه که نارضایتی مسئولان صدا و سیما از کم‌رنگ بودن نقش جریانات اسلامی در پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ خواندند، با تأخیر روبرو شد تا برخی صحنه‌های آن دوباره فیلم‌برداری شود. پس از فیلم‌برداری مجدد، تیزر این سریال از شبکه سه سیما پخش شد و قرار بود از مهر ۱۳۹۶ پخش شود اما باز هم پخش نشد. اکنون قرار است از ۱۴ مهر ۱۴۰۲ از شبکه ۳ پخش شود.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به شهاب حسینی،نیکی کریمی،محمدرضا فروتن،محسن تنابنده،پژمان بازغی،محمدرضا مالکی،آرش مجیدی،شبنم قلی‌خانی،ثریا قاسمی،پرویز پورحسینی،حسین محجوب،الهام حمیدی و… شاره کرد.

در خلاصه سریال آمده با بررسی وقایع سیاسی ایران از سال ۱۳۲۰ خورشیدی تا پیروزی انقلاب اسلامی در بستر زندگی پسری نوجوان است که…

خلاصه سریال سرزمین مادری

زمان پخش سریال سرزمین مادری از شبکه سه

این سریال از ۱۴ مهر ۱۴۰۲ هرجمعه ساعت ۲۱ و تکرار آن روز بعد از شبکه سه پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات