معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم آقای سانسور

0

فیلم “آقای سانسور، فیلمی ایرانی به کارگردانی علی جبارزاده و همچنین تهیه کنندگی غلامرضا گمرکی است. این فیلم در ژانر کمدی-اجتماعی در سال ۹۶ ساخته و به مدت سه است که در انتظار اکران است. این فیلم که ابتدا قرار بود در اواخر سال ۹۶ اکران شود، حالا با شرایط بازگشایی مجدد سینماها در پیدمی کرونا، پیش بینی می شود این فیلم به عنوان اولین مقاضی اکران، به صورت عمومی نمایش داده شود. ”آقای سانسور” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم آقای سانسور

 

خلاصه داستان

فیلم “آقای سانسور” روایتگر طنزی اجتماعی از زندگی دو مرد است. هنوز جزئیاتی از داستان این فیلم منتشر نشده است اما این دیالوگ به عنوان خلاصه داستان این فیلم منتشر شده است: “_تا حالا شده زندگی اطرافیانت رو بدون سانسور ببینی؟”

داستان فیلم آقای سانسور

این فیلم کمدی با اینکه اولین کار سینمایی جبارزاده است اما باتوجه به ژانر آن و ترکیب بازیگران حرفه ای، پیش بینی می شود با استقبال گسترده ای از سمت مردم رو به رو شود. با بازگشایی مجدد سینماها، این کارگردان اعلام آمادگی برای اکران فیلمش کرد. این در شرایطی است که بیشتر کارگردانان تمایلی به اکران اثرشان در این شرایط کرونایی ندارند.

 

اسامی بازیگران فیلم آقای سانسور

اسامی بازیگران فیلم آقای سانسور

 

دیگر عوامل

کارگردان: علی جبارزاده، تهیه کننده: غلامرضا گمرکی، مشاور کارگردان: جمال شورجه، مجرى طرح: على مثنوى، مشاور مجرى طرح: شاهین باباپور، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، طراح گریم: مهرى شیرازى، صدابردار: بابک اردلان، منشى صحنه: آنیتا فیروزبخت، تدوین: نازنین مفخم، طراح صحنه: حسین عالى‌نژاد، برنامه‌ریز: محسن حسن‌پور، عکاس: بابک برزویه.

نظرات