خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال تکیه بر باد

0

سریال “تکیه بر باد″، سریال ایرانی به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی حمیدرضا مهدوی است. این سریال در ژانر ملودرام-تاریخی و مذهبی در سال ۹۱ ساخته و برای اولین بار در همان سال از شبکه تهران منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “تکیه برباد” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در تیر ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال تکیه بر باد

 

خلاصه داستان

سریال “تکیه بر باد” روایتگر دختری به نام “عاطفه” است، عاطفه با قبول شدن در رشتهٔ حقوق از شیراز به تهران می‌آید و به دنبال محقق شدن رویاهای خود از جمله پولدار شدن است.

داستان سریال تکیه بر باد

او با مردی که هم سن پدرش است در هواپیما، آشنا می‌شود و تصمیم می‌گیرد با او ازدواج کند و این آغاز ماجراهای جنجالی است…

 

اسامی بازیگران سریال تکیه بر باد

اسامی بازیگران سریال تکیه بر باد

 

دیگر عوامل

کارگردان: محمود معظمی، تهیه کننده: حمیدرضا مهدوی، نویسندگان: عباس نعمتی، طلا معتضدی، محمد محمود سلطانی. فیلمبردار: کوروش سیگاوردی، صدابردار: مهدی صالح کرمانی، طراح گریم: مهدیه ارابی، طراح صحنه و لباس: سعید آهنگرانی، آهنگساز: محمد محمدعلی، خواننده: محمد اصفهانی.

 

زمان پخش سریال تکیه بر باد

سریال “تکیه بر باد” قرار است از چهارشنبه (مصادف با ۱۱ تیر) راس ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۱۴:۰۰ و ۱۸:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات