خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال راه شب

0

سریال “راه شب″، سریال ایرانی به کارگردانی داریوش فرهنگ و تهیه کنندگی محمد مسعود است. این سریال در ژانر درام و خانوادگی در سال ۸۳ ساخته و برای اولین بار در سال ۸۴  از شبکه سوم سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال در روزهای پاییزی امسال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “راه شب” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در مهرماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال راه شب

 

خلاصه داستان

سریال “راه شب” روایتگر ماجراهای مجری بنامه رادیویی که به همراه همسرش برنامه شبانه به همین نام را اجرا می کند طی گفتگوهای خود با شنوندگان ،با مسائل و مشکلات آنها آشنا شده و سعی در حل مشکلات آنها دارد.

داستان سریال راه شب

به عبارتی این مجموعه زبان گویای پیروزی، شکست ناکامی، موفقیت، سربلندی و در نهایت رویای یک مملکت است. لازم به ذکر است که این مجموعه تلویزیونی در دهمین جشنواره حافظ، برنده جایزه بهترین فیلمنامه تلویزیونی برای جابر قاسمعلی شد.

 

اسامی بازیگران سریال راه شب

اسامی بازیگران سریال راه شب

 

دیگر عوامل

کارگردان: داریوش فرهنگ، نویسنده: جابر قاسمعلی، تهیه کننده: محمد مسعود، مدیر فیلمبرداری: مصطفی احمدیان، تدوین: حسین غضنفری و خشایار موحدیان، طراح گریم: مهدی حبیبی پور، طراح صحنه و لباس: محمدهادی فدوی، آهنگساز: کارن همایونفر.

 

زمان پخش سریال راه شب

سریال “راهشب” قرار است از شنبه ( مصادف با ۲۶ مهرماه) راس ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۲۴:۰۰ و ۰۸:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات