زمان پخش و تکرار سریال برای آخرین بار از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ +‌روزهای پخش و تکرار

0

سریال برای آخرین بار از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال برای آخرین بار برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار سریال برای آخرین بار از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ +‌روزهای پخش و تکرار

سریال برای آخرین بار از شبکه آی فیلم هرروز از ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ هرروز از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۸ پخش میشود و تکرار آن روز بعد ساعت ۲ نصف شب و ۱۰ صبح از شبکه جهانی آی‌فیلم پخش می شود.

سریال برای آخرین بار از شبکه آی فیلم

این مجموعه محصول سال ۱۳۸۴ به کارگردانی اکبر منصور فلاح، نویسندگی حسن انصاریان و محمدرضا آریان و تهیه کنندگی صدیقه صحت است این سریال برای بار اول در سال ۱۳۸۴ از شبکه پنج تهران پخش شد و مورد استقبال قرار گرفت. لوکیشن این سریال واقع در اطراف تهران بود.از همین جهت قرار است مجدد این مجموعه از ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ مجدد از شبکه آی فیلم پخش شود.

ساعت تکرار و زمان پخش سریال برای آخرین بار از شبکه آی فیلم

این سریال ۳۰ قسمتی از یکشنبه هرشب از ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸ و تکرار آن روز بعد ساعت۲ شب و ۱۰ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شود.

بیوگرافی اکبر منصور فلاح : کارگردان

اکبر منصور فلاح (متولد ۱۳۴۰)، بازیگر، کارگردان سینما و تلویزیون اهل ایران است.

او از اواخر دوران ابتدایی بازی در تئاتر را شروع کرده‌است وی بازیگر اولین تئاتر تلویزیونی بعد از انقلاب به نام«حصار در حصار»به کارگردانی محمدرضا هنرمند است آخرین کار منصور فلاح تله فیلم آماده پخش به نام «توهم» است.

احسان خواجه امیری خواننده تیتراژسریال برای اخرین بار است. او (زاده ۷ آبان ۱۳۶۳) در تهران خواننده، آهنگساز و تنظیم‌کنندهٔ، موسیقی پاپ ایرانی است.

او فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر است.

احسان خواجه‌امیری در بیمارستان هشترودیان متولد شد. وی فرزند ایرج، خوانندهٔ قدیمی موسیقی سنتی ایرانی است. او به دلیل بزرگ شدن در خانواده‌ای هنرمند، از ۵ سالگی آموختن موسیقی را شروع کرد. از هفت یا هشت سالگی کم‌کم به کلاس‌های نواختن سنتور و ویولن رفت و پیانو را از خواهرش «الیکا خواجه‌امیری» یادگرفت. احسان در ۱۲ سالگی برای برنامهٔ کودک آهنگسازی کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج و خاطر انگیز لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات