خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال فرات

0

سریال “فرات″، سریال ایرانی به تهیه کنندگی و کارگردانی مازیار میری است. این سریال در ژانر درام و اجتماعی در سال ۹۰ ساخته و برای اولین بار در محرم همان سال از شبکه اول سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال در روزهای پاییزی امسال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “فرات” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در مهرماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال فرات

 

خلاصه داستان

سریال “فرات” روایتگر شخصی به نام “حاج ابراهیم” است که از سوی صمیمی‌ترین دوست خود، کاظم، زخم عمیقی می‌خورد. او اما نمی‌داند که ریشه این اتفاق از سوی چه کسی و از کجا نشأت گرفته است.

داستان سریال فرات

بعد از مدتی وقتی از واقعیت ماجرا با خبر می‌شود، واکنش شدیدی از خود نشان می‌دهد. این مسئله حاج ابراهیم را در مسیر انتخابی مهم و امتحانی بزرگ قرار می‌دهد. این تازه اول ماجراهای این سریال است…

 

اسامی بازیگران سریال فرات

اسامی بازیگران سریال فرات

 

دیگر عوامل

تهیه کننده و کارگردان: مازیار میری، تدوین: محمدرضا معینی، تصویربرداری: محمدرضا معینی، مجری طرح: محسن نبییان، مدیر تصویربرداری: افشین احمدی، دستیار کارگردان: پریسا گرگین، برنامه ریز: مریم هژیروند، طراح صحنه و لباس: مرجان گلزار، صدابردار: ساسان نخعی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، مدیر تولید: سید ابوالقاسم حسینی، عکاس: حسن شجاعی.

 

زمان پخش سریال فرات

سریال “فرات” قرار است از پنجشنبه ( مصادف با ۱۷ مهرماه) راس ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه آی فیلم ۱ پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۰۱:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات