خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال شور شیرین

0

سریال “شور شیرین″، سریال ایرانی به نویسندگی و کارگردانی جواد ارکانی و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری است. این سریال در ژانر دفاع مقدس و جنگی در سال ۸۸ ساخته و برای اولین بار در مهر ۹۴ از شبکه اول سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال در ایام محرم و صفر بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “شور شیرین” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در شهریور را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال شور شیرین

 

خلاصه داستان

سریال “شور شیرین” روایتگر حوادث سال ۵۹ کردستان است. داستان اصلی فیلم مقاطعی از زندگی محمود کاوه، یکی از فرماندهان کردستان را به تصویر می‌کشد که به دنبال آزادسازی شهر سقز است.

داستان سریال شور شیرین

در خلاصه داستان این مینی سریال آمده است: “حمید میرابی” به همراه خانواده‌اش عازم کردستان است تا در مراسم ازدواج پسرش شرکت کند. مینی‌ بوس آنها گرفتار کمین ضد انقلاب ‌شده و آنها اسیر می‌شوند. “کاوه” و نیروهایش در تلاش هستند تا به شکلی آنها را آزاد کنند و…

 

اسامی بازیگران سریال شور شیرین

اسامی بازیگران سریال شور شیرین

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: جواد ارکانی، تهیه کننده: ابراهیم اصغری، مدیر فیلمبرداری: محمدتقی پاکسیما، مدیر تولید: جعفر عروجی، طراح چهره‌پردازی: محسن ملکی، طراح جلوه‌های ویژه: مرحوم جواد شریفی‌راد، طراح صحنه و لباس: شهرام قدیری، صدابردار: ‌شهرام متولی‌باشی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مجید کرباسیان، منشی صحنه:بیتاارسطوئیان، عکاس:جلال حمیدی، نویسندگان: جواد اردکانی، مجید ایافت، ماشاءالله شاهمرادیزاده، امور مالی: وحیدرضا شفیعی، جواد اصغری، ناظر نظامی: جواد تاجیک، مرتضی رئیس‌ الزاکرین، ناظر پروژه: داریوش دامیار.

نظرات