اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال بازگشت با نقش ها + خلاصه داستان

0

سریال بازگشت : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این سریال با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های سریال بازگشت همراه با اسامی عوامل با بازی حسن پورشیرازی (سعید)، فریبا کوثری (نرگس)،کاوه خداشناس (امیرعلی) و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال بازگشت

این سریال به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین عامری محصول سال ۱۳۹۴ در ژانر اجتماعی،خانوادگی و درام است. این سریال برای بار اول در سال ۱۳۹۵ از شبکه سه سیما پخش و مورد استقبال قرار گرفت.

خلاصه داستان

سعید کارگردان شناخته‌شده‌ای است که بیشتر در سبک فیلم‌ های مستند کار می‌ کند. او پیش از این سابقه حضور در جبهه را داشته است و در دوران جنگ نامه‌ای می‌ نویسد و در آن نامه اعترافی می‌ کند. حالا پس از سال‌ ها این نامه پیدا شده است و با آمدن آن نامه ماجرایی‌ های اتفاق می‌ افتد و زندگی‌ اش دستخوش تغییرات زیادی می‌ شود و حالا سعید تلاش می‌ کند اشتباه گذشته‌اش را به‌گونه‌ای جبران کند…

خلاصه داستان سریال بازگشت

اسامی بازیگران سریال بازگشت با نقش

حسن پورشیرازی

زادهٔ ۸ تیر ۱۳۳۶ در شیراز بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی بعد از سال ها در سال ۱۳۸۸ در ششمین جشنوارهٔ فیلم دوبی، حسن پورشیرازی به‌خاطر بازی در فیلم سینمایی کشتزارهای سپید بهترین بازیگر شناخته شد و جایزهٔ ویژهٔ هیئت داوران را از آن خود کرد.وی سابقهٔ برنامه‌ریز و دستیاری کارگردان را در کارنامهٔ خود دارد. از جمله آثار ایشان می توان به بوی پیراهن یوسف،مهمان مامان،تاکسی نارنجی،قسم،خط فرضی،باخانمان،برادر،سرزمین کهن،سفر سبز،آرایشگاه زیبا و… اشاره کرد.

بازیگران سریال بازگشت

حسن پورشیرازی بازیگر نقش اول سریال بازگشت

فریبا کوثری

زادهٔ ۱ آذر ۱۳۴۵ زاهدان بازیگر ایرانی است. اولین تجربه او در سال ۱۳۶۷ در فیلم چهره یک صهیونیست بود. از دیگر آثار ایشان می توان به مرگ پلنگ،نصف جهان،سوپر استار،هرماس،عقیق،جوانی، دلنوازان،یلدا،انقلاب زیبا و… اشاره کرد.

فریبا کوثری در سریال بازگشت

دیگر عوامل

نویسندگان فیلمنامه: حسین عامری و رضا بهشتی (بر اساس طرحی از مرجان اشرفی زاده و علی اصغری)، منشی صحنه: مریم طریقی نژاد، دستیار کارگردان: صدرالدین صدرایی، مدیر تدارکات: محمد هادی رحیمی، تصویربرداران: مهران کاووسی و میلاد حسینی، برنامه ریز: امیر رونقی و مریم طریقی نژاد، مدیر تولید: نیما جعفری و عابد رنجبر، ناظر کیفی: رضا ایمانی، طراح گریم: حسین اردستانی، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، صدابرداران: مجید هاشمی پور و هادی سلیمان زاده منفرد، صداگذار: بهنام حسناتی، موسیقی: احمد مهدی و بهنام صبوحی، خواننده: علیرضا شهاب، تدوین: منوچهر صانعی، مدیر تصویربرداری: ناصر کاووسی.

نظرات