خلاصه داستان و اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال قبله عالم + تصاویر

0

“قبله عالم″، سریال ایرانی به کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی است. این سریال محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر کمدی و تاریخی ساخته شده است. سریال قبله عالم که به تازگی فیلمبرداری آن آغاز شده است، قرار است در سال ۱۴۰۰ وارد شبکه نمایش خانگی و به طور اختصاصی از طریق “فیلیمو” پخش شود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال قبله عالم + خلاصه داستان و زمان پخش

 

خلاصه داستان

سریال “قبله عالم” روایتگر ماجراهای دوره ای زندگی “ناصرالدین شاه قاجار” بصورت طنزگونه است. در خلاصه داستان این سریال آمده است:

خلاصه داستان سریال قبله عالم

«ناصرالدین شاه ملقب به قبله عالم در آرزوی دست یافتن به اکسیر آب حیات است. اکسیر توسط طبیب مخصوص تهیه می‌شود، اما با نوشیدن آن حوادثی پدید می‌آید که دستمایه سریال کمدی ـ فانتزی قبله عالم است.»

اسامی بازیگران قبله عالم

لازم به ذکراست فیلمبرداری این سریال به کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی در خانه طباطبایی‌های کاشان (یکی از بناهای مربوط به نیمه‌ی دوم سده ۱۳ هجری) کلید خورد و قرار است درسال ۱۴۰۰ منتشر شود.

حامد محمدی

حامد محمدی تجربه نویسندگی و کارگردانی فیلم‌های سینمایی از جمله “اکسیدان”، “چهارانگشت” و نویسندگی فیلم‌های “طلا و مس” و نیز “حوض نقاشی” را در کارنامه خود دارد و با «قبله عالم» برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی حضور خواهد داشت.

 

اسامی بازیگران سریال قبله عالم به همراه نقش

اسامی بازیگران سریال قبله عالم به همراه نقش

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: حامد محمدی، تهیه کننده: منوچهر محمدی.

نظرات