زمان پخش و تکرار سریال در چشم باد از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + ساعت و روزهای پخش

0

سریال در چشم باد از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال در چشم باد برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال در چشم باد از شبکه آی فیلم

این سریال به کارگردانی و نویسندگی و تهیه کنندگی مسعود جعفری جوزانی محصول سال ۱۳۸۲ الی ۱۳۸۷ است و در زانر تاریخی،عاشقانه و خانوادگی است. این مجموعه بار اول در سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۸۹ از شبکه یک پخش شد و یکی از زیبا ترین و پر مخاطب ترین سریال ها در زمان خودش بود.وقایع سیاسی و اجتماعی سه دوره از تاریخ در سال‌های ۱۳۰۰، ۱۳۲۰ و ۱۳۶۰ را بررسی می‌کند که دوره اول پایان دوره قاجار و آغاز زمامداری شاهنشاه رضا شاه پهلوی در شاهنشاهی پهلوی، دوره دوم در جنگ جهانی دوم و دوره سوم یک دوره زمانی خاص در بعد از انقلاب اسلامی را که دوران سقوط خرمشهر است، در بر می‌گیرد.  اکنون قرار است این مجموعه به علت در خواست زیاد مخاطبان مجدد از شبکه آی فیلم پخش شود.

از جمله هنرمندان سریال می توان به پارسا پیروزفر، اکبر عبدی، کامبیز دیرباز، سعید نیک‌پور، سحر جعفری جوزانی، فریبا متخصص، لاله اسکندری، ستاره صفرآوه، رضا شفیعی‌جم، فخرالدین صدیق‌شریف، جهانگیر الماسی، محمود پاک نیت، مصطفی زمانی و….اشاره کرد.

این سریال قصه زندگی خانواده‌ای است که رویدادها و لحظات تلخ و شیرین زندگی‌شان از دوره قیام میرزا کوچک خان جنگلی تا آزادسازی خرمشهر در آن به تصویر کشیده می‌شود، قصه از زمانی آغاز می‌شود که میرزا کوچک خان جنگلی، در گیلان اعلام جمهوری می‌کند و با این اقدام دوران پر حادثه تاریخ معاصر ایران آغاز می‌شود که سه دوره تاریخ ایران را بازگو می‌کند.پدر خانواده معروف به «ایرانی» از یاران میرزا کوچک خان جنگلی است. پس از کشته شدن میرزا، ایرانی همراه خانواده‌اش به تهران کوچ می‌کند و با دایر کردن یک چاپخانه فعالیت‌های سیاسی‌اش را پی می‌گیرد اما….

زمان پخش سریال در چشم باد

زمان پخش سریال در چشم باد از شبکه آی فیلم

این سریال از ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۲۲ و تکرار آن روز بعد ساعت ۶ صبح و ۱۴ از شبکه آی فیلم پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات