مزایا و معایب دستگاه لاغری

0

ایا و معایب دستگاه لاغری یکی از بحث‌های داغ این روز‌ها برای افرادی است که تمایل به لاغری موضعی با این دستگاه را دارند و ما در این مقاله انواع مختلف دستگاه‌ها را به همراه مزایا و معایب کلی آنها و همچنین لاغری موضعی در کرمانشاه برای شما توضیح می‌دهیم.

دستگاه لاغری

دستگاه لاغری چیست

دستگاه لاغری یکی از وسایلی است که برای کاهش وزن و بهبود فیزیکی بدن استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های مختلف، از جمله ویبره، الکترومغناطیس، لیزر و سایر روش‌های فیزیکی، به بدن کمک می‌کنند تا چربی‌های اضافی را از بین ببرند و عضلات را تقویت کنند.

امروزه دستگاه‌ های لاغری در بازار به صورت گسترده‌ای عرضه می‌شوند . با این حال، قبل از انجام درمان با دستگاه لاغری، باید به دقت بررسی شود که آیا این دستگاه مناسب نوع بدن شما است یا خیر. همچنین، باید به دقت دستورالعمل‌های استفاده از دستگاه را مطالعه کنید تا بتوانید از آن بهترین نتیجه را بگیرید.

دستگاه‌ های لاغری می‌توانند به شما در کاهش وزن، بهبود قدرت عضلات، افزایش تعادل و کاهش درد در مفاصل کمک کنند. با استفاده از این دستگاه‌ها، می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به سفر به باشگاه، ورزش کنید و بهترین نتیجه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدست آورید.

با این حال، باید توجه داشت که دستگاه‌ های لاغری تنها راه حل برای کاهش وزن نیستند. برای داشتن یک بدن سالم و زیبا، باید به تغذیه مناسب، ورزش منظم و استراحت کافی توجه کرد. در نتیجه، استفاده از دستگاه لاغری باید به عنوان یک قسمت از یک سبک زندگی سالم و فعال در نظر گرفته شود.

دستگاه لاغری طرفداران زیادی دارد و همچنین یکی از پرطرفدار ترین روش های لاغری موضعی کرمانشاه است که با کمک این دستگاه و بدون نیاز به ورزش های سنگین و رژیم های غذایی سخت، چربی های بدن کاهش و چاقی درمان می‌شود.

دستگاه های لاغری با انتقال گرما به لایه های بافت چربی، باعث می‌شود که چربی های انباشته شده توسط گرمای ساطع شده از این دستگاه به اسید های چرب در سیستم لنفاوی تبدیل شوند و با آزاد شدن این اسید های چرب و تبدیل شدن به ذرات فشرده و خرد ، بدن لاغر تر می‌شود.

دستگاه لاغری یکی از راه‌های موثر و سریع برای کاهش وزن و بهبود فرم بدن است. این دستگاه‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های مختلفی مانند لیزر، اولتراسوند، رادیوفرکانسی و الکترولیپولیز عمل می‌کنند. در این مقاله به بررسی انواع دستگاه های لاغری پرداخته خواهد شد.

  1. دستگاه لاغری لیزری
  2. دستگاه لاغری الکترولیپولیز
  3. دستگاه لاغری رادیوفرکانسی
  4. دستگاه لاغری اولتراسوند

در ادامه به مزایا و معایب دستگاه لاغری می‌پردازیم.

دستگاه لاغری

مزایای دستگاه لاغری

شادابی و جوانی پوست:

این فناوری علاوه بر لاغری موضعی، تمامی لایه های پوستی را در معرض حرارت قرار می‌دهد و در طول جلسات باعث انقباض فیبر‌های کلاژن و در نتیجه سفت شدن و جذابیت و جوانی پوست می‌شود.

مناسب برای انواع پوست:

لاغری موضعی برای همه افراد با انواع پوست و در سنین مختلف قابل انجام است و محدودیتی ندارد اما لازم است بدانید که اگر پوستی حساس دارید ممکن برای مدتی کوتاه بعد از درمان، پوست شما دچار قرمزی و یا سوختگی خفیف شود که بعد از گذشت چند ساعت الی چند روز این مشکل کاملا رفع می‌شود.

این نوع درمان غیر تهاجی و بدون نیاز به جراحی است:

این دستگاه ها از چهار فناوری خلأ، مادون قرمز، نور سبز و نور آبی استفاده می‌کنند که به کاهش سلول‌های چربی و کاهش وزن کمک میکنند. این روش درمانی بدون نیاز به جراحی انجام می‌شود و خبری از بیهوشی و خونریزی و … نیست به همین دلیل برای افراد بزرگسال نیز بسیار مناسب است.

فرایند درمان با این دستگاه طبیعی است:

دستگاه‌ های لاغری با استفاده از امواج چربی‌ها را درمان می‌کنند که به کمک آن سلول های چربی از بین می‌روند و بافت های اطراف دست نخورده باقی می‌مانند و سپس بافت های چربی که به گونه ای از مایع تبدیل شده‌اند در طی فرایند حذف طبیعی بدن از بین می‌روند.

این نوع درمان بدون درد است:

در این پروسه هیچگونه احساس درد را تجربه نمی‌کنید و این روش کاملا بدون خطر است و تنها انتقال گرما و لرزش و ماساژ ملایمی روی سطح پوست شما احساس می‌شود.

درمان فوری و از بین بردن سریع توده های چربی:

یکی از بهترین مزایای دستگاه های لاغری، نتیجه فوری و قابل مشاهده است که شما حداکثر ۳ روز پس از هر جلسه درمانی می‌توانید نتیجه را ارزیابی کنید. همچنین نسبت به بدن هر شخص و میزان چربی و توده بدنی، ممکن است برای رسیدن به نتیجه دلخواه به شش الی دوازده جلسه درمانی نیاز باشد.

صرفه جویی در زمان:

یکی از دیگر مزایای دستگاه لاغـری صرفه جویی در زمان درمان آن است. به طور میانگین هر جلسه درمانی با دستگاه لاغـری تنها ۲۰ الی ۶۰ دقیقه طول می‌کشد که در مقایسه با رژیم های مختلف و ورزش های سنگین زمان بسیار کمی است و برای آماده سازی تنها نیاز است مقدار زیادی آب بنوشید.

معایب استفاده از دستگاه های لاغری

ورود چربی ها به جریان خون:

چربی‌های خرد شده وارد جریان خون می شوند تا طی فرایند طبیعی بدن از طریق کبد دفع شوند، اما در واقع مقدار کمی از این چربی ها داخل خون باقی می‌مانند.

افزایش کلسترول خون:

چربی وارد شده به خون کلسترول‌های مضری دارند که ممکن است در اطراف دیواره رگ‌ها رسوب کنند وعوارض زیادی را به همراه داشته باشند

تاثیر امواج بر سایر بافت های بدن:

ممکن است امواج دستگاه بر دیگر نقاط بافت های حیاتی بدن از جمله بافت‌های عروقی و ماهیچه‌ای تاثیر منفی داشته باشد.

سردرد:

یکی دیگر از عوارض استفاده از دستگاه لاغری ، سردرد است که نوشیدن مقدار زیاد آب این مسٔله را تا حدودی برطرف میکند و بعد از چند ساعت این مشکل به طور کامل رفع می‌شود.

دندان درد:

دندان‌های پر شده و فلزی باعث ایجاد درد در ناحیه چانه و فک می‌شود. به همین دلیل به افرادی که دستگاه‌های الکیتریکی در بدن خود یا دندان های پر شده دارند، این نوع درمان توصیه نمیشود.

پیشنهاد میکنیم درباره لاغری موضعی کرمانشاه مطالعه کنید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

به طور کلی استفاده از دستگاه های لاغری جهت سلامت جسمی و کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده‌آل بسیار مفید است و باعث پیشگیری از بیماری های چاقی و قلبی و عروقی و همچنین افزایش اعتماد به نفس و در نهایت منجر به سبک زندگی سالم می‌شود./۲۰۱۹۹۸

نظرات