زمان پخش و تکرار سریال مدینه از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + روزهای پخش

0

سریال مدینه از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال مدینه برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال مدینه از شبکه آی فیلم

سریال مدینه ۲۸ قسمتی از شنبه هرشب هرشب ساعت ۱۹ و تکرار آن روز بعد ساعت ۳ بامداد و ۱۱ ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

ساعت تکرار و زمان پخش سریال مدینه از شبکه آی فیلم

این شنبه هرشب هرشب ساعت ۱۹ و بازپخش آن روز بعد ساعت ۳ بامداد و ۱۱ ظهر روی انتن شبکه آی فیلم میرود.

این سریال به کارگردانی سیروس مقدم و به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی محصول سال ۱۳۹۲ در زانر اجتماعی،درام و خانوادگی است.این سریال برای بار اول در رمضان ۱۳۹۳ از شبکه یک پخش شد و از آن استقبال گسترده ایی شد. به طوری که اکنون هم تقاضای پخش آن دیده می شود و قرار است از شبکه آی فیلم مجدد پخش شود.

از جمله هنرمندان آن می توان به پریوش نظریه،شبنم مقدمی،مهرداد صدیقیان،آناهیتا افشار،مریم کاویانی،علیرضا مهران،آزاده مهدی‌زاده،مجید صالحی،لیندا کیانی و… اشاره کرد.

داستان فیلم دربارهٔ زنی به نام مدینه است که همسرش در اب دریا غرق شده‌است و کارخانهٔ به جا مانده از او را با پسر خوانده اش بهمن که از بچگی او را بزرگ کرده‌است، اداره می‌کند،عبدی شریک کارخانه پس از مرگ جهان همسر مدینه، مشکلاتی برای مدینه در کارخانه به وجود می‌آورد که در پی آن مدینه و بهمن قصد خرید سهم او را می‌کنند،بهمن برای حمایت از مدینه برای خرید سهم عبدی پول نزول می‌کند، اما با مرگ عبدی همه چیز پیچیده می‌شود و اما…

به طور کلیداستان این فیلم دربارهٔ زنی به نام مدینه است که هم قهرمان است و هم ضد قهرمان و دچار فراز و نشیب‌هایی می‌شود.

سریال مدینه

ساعت تکرار و زمان پخش سریال مدینه از شبکه آی فیلم

این سریال ۲۸ قسمتی از شنبه هرشب از ۷ مرداد ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۹ و تکرار آن روز بعد ساعت ۳ بامداد و ۱۱ ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از جمله هنرمندان آن می توان به گلاره عباسی،مهدی سلطانی،آتیلا پسیانی،داریوش سلیمی،سید مهرداد ضیایی،مجید شهریاری،مریم بوبانی،سید علی صالحی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات