۴ فیلم مورد انتظار سال ۲۰۲۲ برای دانلود به پیشنهاد موبو مووی

0

دانلود فیلم و پیدا کردن آثاری قابل اعتنا امروزه به یکی از دغدغه های بسیاری از افراد تبدیل شده است چرا که تماشای یک اثر فاخر میتواند مانند خواندن یک کتاب خوب غذای روحمان باشد و مطالب عمیق و آموزنده ای را به ما انتقال دهد .

یک فیلم خوب در قالب خود شخصیت هایی دارد که گاه از خود ویژگی هایی چون فداکاری،  شجاعت و نوع دوستی بروز می دهند و گاه نمایانگر خباثت ها و رذائل اخلاقی اند و همه این ها در بستر یک فیلم میتواند به‌ مخاطب شناسانده شود.

در عصر حاضر ما شاهد این هستیم که اعضای جوان تر جامعه بیشتر به سراغ فیلم های علمی_تخیلی و یا به بیان امروزی تر بلک باسترها می‌روند چرا که این دسته از فیلم ها به دلیل ریتم سریعتر و ارائه تصاویر جذاب مبتنی بر جلوه های ویژه بیشتر باب میل این طیف از کاربران است. در این راستا وبسایت موبو مووی همواره در تلاش است تا با ارائه کامل ترین آرشیو فیلم های علمی-تخیلی رضایت تمامی کاربران خود را  در جهت محیا کردن بستری مناسب برای دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم بدون سانسور و همراه زیرنویس فارسی چسبیده فراهم سازد برای دانلود فیلم و تماشای آن شما میتوانید به دسته بندی فیلم ها مراجعه کنید.

اگر‌ شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند با انتشار فیلم هایی چون Spider-man : no way home, Dune, The batman لیست بلک باستر های سال ۲۰۲۲ به پایان رسیده، بهتراست تجدید نظر کنید چرا که در تقویم پیش روی سال میلادی جاری و ماه های باقی مانده از آن تعداد زیادی از عناوین قابل توجه هنوز در صف انتشار هستند .

در این میان کار دنیاهای سینمایی مارول و دیسی هنوز با سال ۲۰۲۲ به پایان راه خود نرسیده و طرفداران ژانر ابر قهرمانی همچنان چشم به ماه های آینده دوخته اند .

همچنین دنباله های خاطره انگیز بسیاری که برخی از آنها سالها هواداران خود را تشنه نگهداشته اند قرار است نهایتا امسال بر روی پرده سینما بروند و یا اینکه از پلتفرم های استریم شاهد پخش آنها باشیم .

در ادامه به معرفی تعدادی از این عناوین می پردازیم .

 دانلود فیلم

فیلم Doctor strange in the multiverse of madness

پس از وقایع spider-man : no way home و آنچه در قسمت مربوط به دکتر استرنج در  سریال what if شاهد آن بودیم انگار قرار نیست  تبعات ناشی از مولتی ورس دست از سر دکتر استرنج  بردارد.

البته که در فاز جدید دنیای سینمایی مارول، تِم و سنگ بنای اکثر عناوین خود را بر مبنای مولتی ورس بنا کرده و با این کار سعی بر ادقام داستان شخصیت های گوناگون با یکدیگر دارد .

همانطور که در تریلر فیلم شاهد آن بودیم حضور شخصیت واندا ماکسیموف با بازی الیزابت اولسن و روی خبیث تر او یعنی اسکارلت ویچ نقش پر رنگ و اساسی ای را در نسخه جدید فیلم دکتر استرنج ایفا خواهند کرد ، و همچین حضور شخصیت هایی از دنیای x-men در این فیلم محتمل به نظر می رسد و انتظار هواداران را از این فیلم به اوج می رساند چرا که این اولین حضور از شخصیت های مربوط به کامیک x-men پس خریداری شدن فاکس توسط دیزنی می باشد .

برای دانلود و تماشای فیلم های دنیای سینمایی مارول می توانید به وبسایت  موبو مووی مراجعه و با سرچ عنوان مورد نظر خود به تماشای آن بپردازید.

دانلود فیلم آواتار

فیلم Avatar

پس از ۱۳ سال انتظار بالاخره قرار است امسال شاهد قسمت جدید avatar باشیم ‌. این ساخته جمیز کامرون در زمان اکران خود غوغایی در سالن های سینما به پا کرد و با فروش دو میلیارد و هفتصد میلیون دلاری خود به پر فروش ترین اثر سینمایی تا آن زمان تبدیل شد و این عنوان را تا حدود یک دهه بعد و تا زمان انتشار Avengers:Endgame در اختیار داشت.

در چکیده آواتار ۲ آماده است که : نیتیری و جیک سالی حالا قبیله ای کوچک دارند و آنها صاحب سه فرزند هستند که اعضای قبیله را تشکیل میدهد و داستان قرار است حول محور این شخصیتها بچرخد.

جان لاندو تهیه کننده فیلم با اشاره به این که جمیز کامرون در دنباله سازی بسیار عالی عمل میکند و آنچنان که در گذشته دنباله های موفقی چون “بیگانه” و “نابودگر” با حفظ کیفیت قسمت پیشین خود تولید کرده است به هوادارن این اطمینان را داد که دنباله های avatar نیز از این قاعده مستثنی نیستد.

پروسه ساخت قسمت دوم به اتمام رسیده است و به گفته جیمز کامرون ۹۵ درصد تولید قسمت سوم نیز انجام شده است . همچنین تولید و اکران قسمت ۴ و ۵ نیز منوط به موفقیت این دو فیلم است .

سایت موبو مووی می تواند انتخاب بسیار عالی برای دانلود فیلم آواتار و دیگر آثار از این دست باشد.

  فیلم Jurassic World Dominion

دایناسور ها باز خواهند گشت! امسال سومین قسمت از سری جدید پارک ژوراسیک موسوم یه دنیای ژوراسیک بر روی پرده سینما خواهد رفت .

با توجه به آنچه که در قسمت قبلی مجموعه شاهد آن بودیم دیگر قرار نیست رویارویی انسان ها و دایناسور ها در محیط دور افتاده و دور از تمدن انسانی صورت گیرد بلکه این موجودات ما قبل تاریخی قرار است در میان انسان ها بیایند و وحشت آفرینی کنند .

کالین ترورو کارگردان قسمت اول مجموعه وظیفه کارگردانی قسمت سوم فیلم Jurassic  world  را بر عهده دارد .

همچنین با آنچه در تریلر شاهد آن بودیم شاهد باز گشت شخصیت دکتر آلن گرانت با بازی سم نیل و تعدادی دیگر از شخصیت های نوستالژی سری پارک ژوراسیک خواهیم بود .

برای دانلود فیلم دنیای ژوراسیک و دیگر قسمت های این مجموعه خاطره انگیز و با خبر شدن از جزئیات این سری موبو مووی می تواند بهترین انتخاب باشد.

فیلم Thor: love and thunder

ثور بعد از اتفاقات avengers: endgame و از دست دادن لوکی ، نابودی ازگارد و حتی از دست دادن یکی از چشم های خود تقریبا هر جور بلایی سرش آمده است و حالا درپی بازنشستگی و شناخت بیشتر خود است. اما با ورود شخصیت “گور” ملقب به قصاب خدایان که به دنبال انقراض تمامی خدایان است آرامش خود را از دست رفته می‌بیند.

در این قسمت ما شاهد همراهی ثور با نگهبانان کهکشان و اتفاقات پیرامون آن که احتمالا بار طنز فیلم را به دوش خواهد کشید و شاهد درگیری های جذاب بین خدایای آذرش و استار لرد خواهیم بود.

همچین ما شاهد بازگشت شخصیت جین فاستر با بازی ناتالی پورتمن که از قضا نسخه مونث ثور را وارد دنیای سینمایی مارول خواهد کرد هستیم.

کارگردانی قسمت چهارم مجموعه بر عهده تایکا وایتیتی است که پیش تر وظیفه کارگردانی Thor : Ragnarok را بر عهده داشت .

تمامی بلک باستر های نام برده پس از انتشار نسخه ی با کیفتشان بلافاصله در رسانه اینترنتی موبو مووی قرار خواهند گرفت و شما میتوانید برای دانلود فیلم و سریال های مورد نظر خود با تمامی کیفیت ها و با زیر نویس چسبیده فارسی به آن مراجعه کنید.

منبع: MoboMovies.co

نظرات