زمان پخش و تکرار سریال نقطه سر خط از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ +روزهای پخش تکرار

0

زمان پخش سریال نقطه سر خط : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال نقطه سر خط برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این مجموعه جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال نقطه سر خط

این مجموعه به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام و نگارش مصطفی کیایی و سعید جلالی در آمده است همچین محصول سال ۱۳۸۹ در ژانر طنز،اجتماعی و خانوادگی است. این مجموعه برای بار اول در۲۹ بهمن ۱۳۹۰ از شبکه سوم سیما پخش شد و تا ۲۹ اسفند روی آنتن شبکه سه بود. این مجموعه تلوزیونی در زمان پخشش خودش بسیار محبوب و پربیننده بود. حالا قرار است این سریال از ۲۵ آبان ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه آی فیلم برود. نا گفته نماند این سریال جایگزین سریال دست بالای دست می شود.

از جمله بازیگران آن می توان به حمید لولایی،مرجانه گلچین،علی صادقی،غلامرضا نیکخواه،مریم سعادت،اشکان اشتیاق،افسانه ناصری،مونا بیگی،بهشاد شریفیان و… اشاره کرد.

در خلاصه  آن آمده کارمند اجاره نشینی که در گیر و دار ازدواج و تهیه جهزیه دخترش بعد از مدت‌ها تقاضای وام او مورد موافقت قرار می‌گیرد، اما همزمان حکم بازنشستگی اش صادر می‌شود و در این میان خانمی وارد زندگی او شده و به وی کمک میکند که ماجراهایی را برای شخصیت‌های داستان به وجود می‌آورد…

به طور کلی دلیل محبوبیت آن مشکلات اجتماعی و اقتصادی است که به زبان طنز را بیان می کند.

زمان پخش سریال نقطه سر خط از شبکه آی فیلم

زمان پخش و تکرار سریال نقطه سر خط

این سریال ۲۵ قسمتی قرار است از چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۱۹ و تکرار آن ساعت ۳ صبح و ۱۱ صبح روز بعد از شبکه آی فیلم پخش شود.

از جمله دیگر بازیگرانی که هنرنمایی کردن می توان به مهدیه نقی پور،کریم قربانی،خشایار راد،اکبر وارث،داریوش سلیمی،فتح الله طاهری،فرزاد حاتمیان،وحید ترحمی،اصغر حیدری،شهره اشتری و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این مجموعه جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات