انواع ست‌های اندوویژن

0

تجهیزات مربوط به انواع اندوسکوپی که در جراحی‌های داخلی و عکس‌برداری‌های علوم پزشکی استفاده می‌شوند، از جمله تجهیزاتی هستند که دقت و کیفیت آن‌ها در ارتباط مستقیم با سلامتی بیماران است و از این رو حساسیت ویژه‌‌ای بر روی واردات و همچنین تعمیر و نگهداری آن‌ها وجود دارد. دستگاه‌هایی مانند منبع نور سرد یا دستگاه کمرا پزشکی از جمله پرکاربردترین تجهیزات برای انواع اندوسکوپی و عمل‌های جراحی است که در آزمایشگاه‌ها، مراکز تصویربرداری پزشکی، مراکز جراحی محدود، بیمارستان‌ها و کلینیک‌های تخصصی یافت می‌شود و خرید یا تعمیر آن‌ها همواره یک چالش جدی و حائز اهمیت است. در این مطلب قصد داریم بهترین برندهای ست اندوویژن و نمایندگی رسمی خرید این برندها را به شما معرفی نماییم.

 خرید انواع ست‌های اندوویژن

انواع ست‌های اندوویژن

با روی کار آمدن جراحی‌های کم تهاجمی مبتنی بر تجهیزات اندوسکوپی، انقلابی در علوم پزشکی اتفاق افتاد که به پزشکان جراح کمک می‌کرد بدون نیاز به شکاف‌های بزرگ بر روی بدن بیمار، عمل خود را انجام دهند. این تحول به وسیله چند اختراع نوین مانند منبع نور سرد، لنز جراحی ریجید، اینسیفلیتور و دیگر ابزارهای مشابه اتفاق افتاد که به پزشکان کمک کرد با ایجاد یک شکاف ساده و فرو فرستادن یک لوله کوچک به درون بدن بیمار، بسیاری از کارهای خود را با استفاده از تصویربرداری هوشمند به انجام برسانند و به این ترتیب، ضمن افزایش دقت و کیفیت عمل جراحی، جراحات و عوارض ناشی از جراحی نیز به حداقل برسد.

به ست‌ تجهیزاتی که در این حوزه به صورت یک پکیج به فروش می‌رسند، ست اندوویژن یا ست اندوسکوپی گفته می‌شود که برای موارد مختلف مانند لاپاراسکوپی، آرتروسکوپی، توراکوسکوپی، هیستروسکوپی و… به صورت خاص طراحی و تولید می‌شوند و هر یک دارای ابزارهای مشخص مربوط به خود هستند. شرکت‌های فعال در این حوزه همگی زیرمجموعه شرکت‌های تولید و توزیع کالای پزشکی بوده و محصولات آن نیز باید مورد تایید مراجع ذی‌صلاح قرار بگیرند. از این رو در ادامه قصد داریم چند برند معتبر از تولید کنندگان دستگاه کمرا پزشکی، منبع نور سرد و انواع ست اندوویژن را به شما معرفی کنیم.

تجهیزات اندوسکوپی

بهترین برندهای تجهیزات اندوسکوپی

در تمامی جراحی‌های کم تهاجمی مانند لاپاراسکوپی، آرتروسکوپی، توراکوسکوپی، هیستروسکوپی و… برخی تجهیزات به صورت مشترک وجود دارند که اهمیت آن‌ها نیز بسیار بالاست. دستگاه‌هایی مانند دستگاه کمرا پزشکی CCD که وظیفه تصویربرداری از بدن و پردازش آن را به عهده دارد یا منبع نور سرد که به کمک یک منبع نوری با طیف سرد و کابل فیبر نوری وظیفه روشن کردن بدن را به عهده دارد. تجهیزاتی مانند این در تمامی ست‌های اندوویژن قرار دارند و هر یک به نوبه خود وظیفه‌ای برای یک جراحی آسان بر عهده خواهند داشت. اما در میان برندهای تولید کننده این تجهیزات، برخی از آن‌ها از اعتبار ویژه‌تری برخوردار هستند که آن‌ها را به شما معرفی خواهیم نمود:

کمپانی آیلو ILO آلمان

یکی از شرکت‌های معتبر تولید کننده تجهیزات پزشکی در جهان، شرکت ایلو آلمان است که انواع منبع نور سرد، نور سرد، هد کمرا و دیگر تجهیزات مربوط به اندوسکوپی، لاپاراسکوپی و… را طراحی و تولید می‌نماید.

کمپانی باهولزر baholzer آلمان

از دیگر کمپانی‌های معتبر اروپایی در زمینه تجهیزات اندوسکوپی و ست اندوویژن شرکت باهولزر آلمان است که محصولات تخصصی این حوزه را با بالاترین کیفیت و استاندارد موجود طراحی و تولید می‌نماید.

کمپانی اندودکتر EndoDr آلمان

از دیگر برندهای معتبر آلمانی کمپانی Endo Doctor است که یکی از سردمدار شرکت‌های تولیدی برای انواع لنزهای جراحی ریجید و دیگر تکنولوژی‌های تخصصی مربوط به اندوسکوپی و جراحی داخلی است.

برندها و شرکت‌های معتبر دیگری نیز در زمینه تولید و عرضه تجهیزات عمومی و تخصصی جراحی ریجید وجود دارند که هر یک به نوبه خود کیفیت استانداردی را عرضه می‌کنند؛ اما محصولات آلمانی و به‌خصوص برندهای نام برده در بالا، از جمله برندهای به نام در سراسر جهان هستند که تجهیزات و ست اندوویژن با سطح کیفیت، دقت و تکنولوژی بالا را به جهان عرضه می‌کنند. البته لازم به ذکر است که اگر برای بیمارستان، کلینیک تخصصی، مرکز جراحی محدود و یا آزمایشگاه خود نیازمند هر یک از تجهیزات ذکر شده هستید، بهتر است که برای اطمینان بیشتر حتما بدون واسطه از نمایندگی‌های رسمی این شرکت‌ها خرید خود را انجام دهید تا از اصالت کالا و خدمات بعدی آن نیز اطمینان حاصل کنید.

خرید و تعمیر انواع تجهیزات اندوویژن

خرید و تعمیر انواع تجهیزات اندوویژن

شرکت درمان گستر آپادانا با بیش از دو دهه تجربه واردات و فروش انواع تجهیزات کمک پزشکی و درمانی، یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در این حوزه است که سابقه درخشان وی در اخذ نمایندگی از برندهای معتبر جهان سبب حسن شهرت این شرکت گردیده است. عرضه کلیه تجهیزات لازم برای انجام جراحی‌های ریجید اعم از دستگاه کمرا پزشکی، منبع نور سرد، کابل منبع نور سرد، انواع لنزهای جراحی، انواع مانیتورهای نمایشگر جراحی و دیگر تجهیزات تخصصی برای عمل‌های اورولوژی، لاپاراسکوپی، هیستروسکوپی، آرتروسکوپی، ENT و… تنها بخشی از خدمات شرکت درمان گستر آپادانا است.

یکی از مزایای خرید از شرکت درمان گستر آپادانا و استفاده از خدماتشان، تضمین اصالت کالا و کیفیت آن است. اخذ نمایندگی در برندهای معتبر جهان کاری است که درمان گستر آپادانا برای جلب اعتماد مشتریان خود بخصوص در جامعه پزشکان محترم به انجام رسانیده و محصولات خود را با ضمانت اصالت و سلامت کالا به همگان ارائه خواهد کرد. شما با مراجعه به سایت رسمی این شرکت درمان گستر آپادانا  می‌توانید کلیه محصولات و خدمات این شرکت را بررسی نموده و به تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. همچنین برای تعمیر انواع تجهیزات اندوویژن مانند تعمیر منبع نور سرد و یا تعمیر لنزهای جراحی خود نیز می‌توانید با کارشناسان این شرکت مشورت نمایید. شماره‌های تماس شرکت درمان گستر آپادانا ۸۸۶۶۳۱۰۱-۰۲۱ و ۸۸۶۶۳۱۰۲-۰۲۱ جهت ارتباط با کارشناسان این شرکت در اختیار شما خواهد بود.

جمع بندی و نتیجه گیری

برای خرید دستگاه کمرا پزشکی CCD که در جراحی‌های ریجید و تصویربرداری داخلی از بدن کاربرد دارند، می‌توانید در میان تمامی محصولات و تجهیزات این حوزه که با بهترین برندهای جهان توسط شرکت درمان گستر آپادانا عرضه می‌شوند جستجو و دستگاه مورد نظر خود را بیابید. شرکت درمان گستر آپادانا تمام تجهیزات ست اندوویژن را برای عمل‌های تخصصی مانند اورولوژی، لاپاراسکوپی، هیستروسکوپی، آرتروسکوپی، ENT و… با تضمین اصالت کالا در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین جهت تعمیر تجهیزات خود نیز می‌توانید با کارشناسان این شرکت مشورت نمایید./۴۶۰۰۰۳

نظرات