مدت زمان ارضای طبیعی مرد چقدر است؟ + روش تقویت

0

بسیاری از مردان همواره این سوال مهم را مطرح می کنند که مدت زمان ارضای طبیعی مرد چقدر است و یک رابطه جنسی همراه با انزال طبیعی چقدر طول می کشد؟ در این مطلب به بررسی سوالاتی که در مورد رابطه جنسی و انزال برای مردان پرسیده می شود پرداخته و اطلاعات کاملی در زمینه مدت زمان طبیعی انزال و درمان زود انزالی را به شما ارائه خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

 مدت زمان ارضا مردان

مدت زمان ارضا مردان

امروزه تحقیقات بسیار زیادی در مورد مدت زمان ارضای طبیعی مرد انجام شده است. این تحقیقات نشان می دهد که یک رابطه جنسی طبیعی که از دخول آغاز می شود به صورت طبیعی بین ۳ تا ۱۰ دقیقه طول می کشد.

البته این تحقیقات تنها موارد انجام شده در این حوزه نیست و تحقیقی که توسط مجله International Society of sexual medicine  انجام شده است نشان می دهد که حتی زمان انزال بین یک تا دو دقیقه نیز طبیعی است.

نکته حائز اهمیت آن است که انزال زودرس ارتباط بسیار کمی به زمان دارد. این مشکل به انزالی گفته می شود که در آن مرد هیچ کنترلی بر روی روند ارضای خود ندارد و انزال به قدری سریع است که در آن مرد و زن به رضایت جنسی نمی رسند؛ به همین دلیل می توان گفت که انزال در تمام مردان یک فرآیند بسیار سریع و زودهنگام است اما مسئله حائز اهمیت توانایی کنترل انزال است. ناتوانی در کنترل انزال یک موضوع غیرطبیعی است و در صورتی که با چنین مشکلی مواجه هستید، لازم است تا از یک متخصص برای درمان زود انزالی مشورت بگیرید.

ارتباط ختنه با زود انزالی

یکی از موضوعاتی که در سال های اخیر تحقیقات بسیار زیادی بر روی آن انجام شده، ارتباط ختنه بر روی رضایت جنسی مردان و همچنین طولانی تر شدن زمان رابطه جنسی است.

در حال حاضر تحقیقات نشان می دهد که ختنه تاثیری بر روی زمان انزال ندارد و نمی تواند آن را کاهش دهد و در واقع ختنه کردن تنها از بروز برخی بیماری های جنسی پیشگیری می کند.

دلایل زود انزالی

شناسایی دلایل زود انزالی به شما کمک می کند تا با انجام چند نکته بسیار مهم روند انزال خود را طولانی تر کرده و از این طریق لذت بیشتری در هنگام رابطه جنسی تجربه کنید. برخی از این دلایل عبارتند از:

  • اضطراب
  • افسردگی
  • کمبود اعتماد به نفس
  • مشکل در رابطه عاطفی
  • انتظارات نامعقول از رابطه جنسی
  • دیابت
  • ام اس
  • مصرف دارو
  • مشکل تیروئید
  • مشکل پروستات
  • مصرف افراطی الکل

روش های درمان طبیعی زود انزالی

روش ها و تکنیک های مختلفی وجود دارد که با استفاده از این تکنیک ها می توانید به صورت طبیعی اقدام به درمان زود انزالی کنید. از مهم ترین این تکنیک ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشاوره ها و رفتار درمانی

کمک گرفتن از مشاورین و طی کردن مراحل رفتار درمانی یکی از اولین روش های درمان زود انزالی به حساب می آید. از آن جایی که یکی از مهم ترین دلایل بروز این مشکل استرس است، باید در گام اول استرس ناشی از این مسئله را کاهش دهد. سپس نیاز است تا به سراغ سایر روش های درمانی آمده و با استفاده از تکنیک های مختلف اقدام به درمان زود انزالی کنید. به عنوان مثال اگر لازم می‌باشد تا از طریق ترک خود ارضایی مشکلات جنسی خود را برطرف کنید، باز هم باید در ابتدا اقدام به مشاوره و رفتار درمانی کنید.

تقویت عضلات مرتبط با کنترل انزال

تمرین های مختلفی مثل شنا سوئدی به نحوی هستند که انجام آن ها باعث تقویت عضلات بدن شده و باعث می شود تا مردان کنترل بیشتری بر روی روند انزال خود داشته باشند.

کاهش حساسیت با استفاده از کاندوم

یکی از مهم ترین تکنیک هایی که می توانید برای کاهش حساسیت در آلت تناسلی در هنگام رابطه جنسی از آن استفاده کنید قرار دادن کاندوم بر روی آلت تناسلی است. البته استفاده از کاندوم به عنوان روش درمانی شناخته نمی شود و تنها باعث می شود تا در هنگام رابطه جنسی با سرعت کمتری انزال شوید.

استفاده از تکنیک فشار

در این تکنیک باید شما یا شریک جنسی تان آلت تناسلی را به قدری تحریک کند تا به مرز انزال برسید. سپس پیش از آن که ارضا شوید نیاز است تا سر آلت را کمی محکم فشار دهید تا آلت شما مقداری از حالت نعوظ خارج شود. با تکرار این روش می توانید حس انزال را شناسایی و در نتیجه زمان انزال تان را به راحتی تشخیص دهید. انجام این تکنیک به شما کمک می کند تا زمان ارضای خود را مدیریت کرده و هر زمانی که علاقه مند هستید آن را به تأخیر بیندازید.

روش توقف و شروع

در روش توقف و شروع نیز باید آلت تناسلی را تحریک کرده تا به مرز انزال برسید؛ سپس باید پیش از ارضا شدن دست از تحریک بکشید تا آلت تناسلی شما از حالت نزدیک به ارضا فروکش کند. در صورتی که توانستید خودتان را کنترل کنید می توانید تحریک آلت تناسلی را با این روش تکرار کنید. پیشنهاد می شود که این تکنیک را ۳ بار تکرار کنید و ۴ مرتبه بگذارید تا فرآیند انزال رخ دهد. انجام این کار به مدت ۳ بار در هفته باعث می شود تا بتوانید انزال خود را به شکل قابل توجهی کنترل کنید.

استفاده از دارو

در صورتی که قصد دارید تا به شکل تهاجمی تری اقدام به حل مشکل زود انزالی کنید، می توانید به سراغ داروهایی بیایید که در این زمینه تولید شده اند و می توانید از آن ها استفاده کنید. البته برای استفاده از این روش های درمانی نیاز است تا از پزشک متخصص بخواهید تا با توجه به وضعیت شما دارو مناسبی را برای تان تجویز کند.

مدت زمان ارضا مردان

حرف آخر

در این مطلب به بررسی زمان طبیعی ارضای مردان پرداخته و بیان کردیم که به چه مشکلی زود انزالی گفته می شود. توجه به نکات گفته شده باعث می شود تا بتوانید علل زود انزالی را به سرعت تشخیص داده و با استفاده از تکنیک های بیان شده زمان انزال خود را طولانی تر کنید. همچنین با برسی راهکار های مقالات سایت ترک سریع می توانید مشکل زود انزالی خود را برطرف کرده و از این طریق رابطه جنسی طولانی تری را تجربه کنید.

منبع

نظرات