اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم قاعده بازی +‌داستان و اسامی نقش ها با عکس

0

فیلم قاعده بازی (۱۳۸۴): خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم قاعده بازی عبارتندار: اکبر عبدی (نارگیل)،الناز شاکردوست (فرشته)، علیرضا خمسه (اژدر)، سعید پورصمیمی (اسرافیل خان)، داریوش ارجمند (ابوالهول)، جمشید هاشم‌پور (اقدس مرده)، گوهر خیراندیش (ریحانه)، ژاله صامتی مادر نارگیل با بیوگرافی بازیگران فیلم قاعده بازی با اسامی و عکس ها و نقش های بازیگران فیلم قاعده بازی همراه با اسامی عوامل و زمان پخش ۱۴۰۲ از شبکه آی فیلم در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم قاعده بازی

«فیلم قاعده بازی» نام یک فیلم ایرانی به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا معتمدی است که در سال ۱۳۸۴ تولید شده و در همان سال روی پرده سینماهای ایران رفت. فیلم قاعده بازی ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ساعت ۲۲ از شبکه آی فیلم پخش میشود.

این فیلم به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا معتمدی و به تهیه‌کنندگی بنیاد سینمایی فارابی محصول سال ۱۳۸۴ در ژانر کمدی،اجتماعی و درام است. این فیلم در سال ۱۳۸۵ در سینماهای ایران اکران شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت تا جایی که افتخاراتی کسب کرد از جمله کاندیدای جایزه بهترین فیلم در بخش مسابقه فیلمها،برنده تندیس بهترین چهره پردازی ،برنده سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه از جشنواره فیلم فجر،برنده سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری.

اسامی بازیگران فیلم قاعده بازی

در فیلم قاعده بازی بازیگرذان مطرح و برجسته سینما و تلویزیون ایران چون: اکبر عبدی الناز شاکردوست کیومرث ملک‌مطیعی علیرضا خمسه سعید پورصمیمی داریوش ارجمند جمشید هاشم‌پور گوهر خیراندیش ژاله صامتی و … به هنرمندی پرداخته اند

خلاصه داستان

داستان دربارهٔ مردی است که دو زن، یکی از محلات پائین شهر و یک زن نیز در محلات بالا شهر دارد و از هر کدام از این زنها نیز فرزندانی دارد که از وجود یکدیگر بی‌خبر هستند تا اینکه…

خلاصه فیلم قاعده بازی

بیوگرافی بازیگران فیلم قاعده بازی با نقش

الناز شاکردوست

زادهٔ ۷ تیر ۱۳۶ بازیگر ایرانی است. او در دانشکده معماری دانشگاه تهران تحصیل و بازیگری را در تئاتر دنبال کرد. بر پایهٔ گزارش افکارنیوز در ۱۳۹۹، او یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای ایفای نقش‌های جدی در سینمای ایران است. او برای بازی در باد در علفزار می‌پیچد نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد و برای بازی در مبارک جایزهٔ بهترین بازیگر زن جشن حافظ را کسب کرد. شاکردوست برای بازی در شبی که ماه کامل شد و ابلق ساختهٔ نرگس آبیار، به‌ترتیب برنده و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد.

بازیگران فیلم قاعده بازی

اکبر عبدی

زادهٔ ۴ شهریور ۱۳۳۹ بازیگر ایرانی است. او برای تنوع‌پذیری در نقش‌هایش شهرت دارد. او دارندهٔ نشان درجه یک فرهنگ و هنر است. عبدی فعالیت خود را از اواخر دههٔ ۱۳۵۰ آغاز کرد و از هنرجویان مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما بوده‌است که با مجموعهٔ تلویزیونی باز مدرسم دیر شد به شهرت برسد. او برای نقش‌آفرینی در مادر و خوابم می‌آد برندهٔ دو جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شده‌است.

عوامل فیلم قاعده بازی

عوامل دیگر

نویسنده : احمدرضا معتمدی، مدیر فیلمبرداری:فرج الله حیدری، آهنگساز:حیدر ساجدی، تدوین:مصطفی خرقه پوش، طراح گریم:مهرداد میرکیانی، صدابردار،یدالله نجفی.

نظرات