ماجرای ناپدید شدن و فرار عروسک آنابل از موزه وارن

3

ماجرای ناپدید شدن و فرار عروسک آنابل از موزه وارن

فرار عروسک آنابل از موزه اسرارآمیز وارن در مونرو کانتیکت و ناپدید شدن این عروسک باعث واکنش کاربران در فضای مجازی شده است، اما در واقع انابل گم نشده و او به جای دیگری منتقل شده و جایش امن است در ادامه جزئیات را بخوانید

فرار عروسک آنابل | علت ناپدید شدن و فرار عروسک آنابل از موزه وارن و پیدا شدنش

عروسک آنابل چه عروسکی است

آنابل عروسک آدم دزدی است که توسط دو محقق علوم ماوراءالطبیعه، اد و لورن وارن ادعا شد که این عروسک تسخیر شده‌است. این عروسک در جعبه‌ای شیشه‌ای با هشدار «باز نکنید» در موزه اسرارآمیز وارن در مونرو کانتیکت قرار دارد و این داستان واقعی و الهام بخش مجموعه فیلم‌هایی در دنیای سینمایی احضار است.
ماجرای انتقال عروسک آنابل به جایی دیگر و شایعه فرار عروسک انابل

خالق عروسک آنابل

عروسکی که از آن به عنوان عروسک واقعی آنابل سخن می‌گویند، در واقع یک عروسک پارچه‌ای با مو‌های نخی قرمز رنگ و دماغ مثلثی شکل نقاشی شده بر روی صورت است. این نوع عروسک ها، به اصطلاح «رگدی آن» (Raggedy-Ann) نامیده می‌شود که توسط نویسنده مشهور آمریکایی داستان‌های کودکان، «جانی گروول» (۱۸۸۰-۱۹۳۸) طراحی شد.
داستان عروسک اد و لورن وارن الهام بخش شخصیت عروسک آنابل است که در دنیای سینمایی احضار به تصویر کشیده شده‌است، مجموعه ای از فیلم‌ها که شامل:احضار، آنابل، آنابل:آفرینش، آنابل به خانه می‌آید و همچنین این عروسک در فیلم احضار ۲ از جیمز وان ظهور کوتاهی کرد و همچنین در نفرین لیورونا.
این عروسک همچنین در زندگی‌نامه جرالد بریت در سال ۲۰۰۲ در مورد ادوارد و لورن وارن (زوج دمونولوژیست)، شرح داده شده‌است.

داستان عروسک تسخیر شده انابل

روایت مشهوری در مورد عروسک نقل شده که یک دانشجوی پرستاری، عروسک دست دومی از مادرش هدیه می‌گیرد و چون از ظاهر عروسک خوشش آمده آن را با خود به پانسیون می‌برد. اما او و هم اتاقی اش متوجه رخدادهای عجیب و غیرعادی می‌شوند که وجود عروسک باعث آنهاست.
بعداً به آنها گفته می‌شود که روح دختر کوچکی به نام آنابل با آن عروسک در ارتباط است. آنها دلشان می‌سوزد و تصمیم می‌گیرند از عروسک نگهداری کنند اما رفتارهای وحشتناک عروسک سرانجام آنها را از تصمیمی که گرفتند پشیمان می‌کند و عروسک به موزه اد و لورن وارن منتقل می‌شود.

واقعیت ناپدید شدن و گم شدن عروسک انابل
ناپدید شدن و فرار عروسک آنابل

در فیلم معروف انابل یک عروسک تسخیر شده بود که در واقعیت هم همچین عروسکی وجود دارد و در یکی از موزه‌ها و در شرایط خاص نگهداری می شود.

امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این عروسک در موزه گم شده است!

برخی کاربران فضای مجازی به شوخی نوشته‌اند که این عروسک فرار کرده است.

واقعیت ناپدید شدن و گم شدن انابل

این عروسک که باورهای ماوراء‌الطبیعی پیرامون او وجود دارد‏، ناپدید نشده است. در حقیقت‏ آنابل مدتی است دیگر ساکن موزه وارِن نیست. این موزه به دلیل نقض تعهداتش بسته شد و اشیای عتیقه‌اش اکنون توسط تونی اسپرا، داماد اد و لورن وارن نگهداری می‌شود. تونی اسپرا اعلام کرد این عروسک گم نشده و جایش امن است. وقتی روز جمعه‏ یک نفر با شیطنت اطلاعات صفحه ویکی‌پدیای آنابل را تغییر داد و نوشت عروسک گم شده‏، در فضای مجازی جنجال به پا شد.

محل نگه داری انابل

دو زن جوان صاحبان اصلی انابل بودند و پس از آنکه این عروسک رفتارهای عجیبی از خود نشان داد و حتی برایشان یادداشت می‌گذاشت، با اد و لورن وارن دنیای واقعی تماس گرفتند. این عروسک مدتی وانمود کرد که تحت اختیار روح یک دختربچه است که مدت‌ها پیش مرده است‏، اما رفته رفته معلوم شد که روح واقعی شیطانی است که به دروغ خود را کودک معرفی کرده است. آن‌ها گزارش دادند که حتی عروسک یک بار سعی کرده لو، یکی از دخترها را خفه کند. به واسطه اد و لورن وارن، شکارچیان نه چندان خوشنام ارواح است که ما چیزی از تاریخچه این عروسک می‌دانیم.

وارن‌ها این عروسک را به موزه مرموز خود در مونری کانکتیکت منتقل کردند. آن‌ها گزارش کردند که هنگام انتقال عروسک به موزه، او باعث خراب شدن ترمز ماشین آن‌ها شد و نزدیک بود جان خود را از دست بدهند.

3 دیدگاه در “ماجرای ناپدید شدن و فرار عروسک آنابل از موزه وارن

  1. آسنا نجفی زاده گفت:
    9
    0

    بنظر من واقعی است اگه نبود باور نمیکردم میخواین باور کنین میخوای نکنین من میگم واقعی هست اما ترسناک نیست

  2. alaki gol nemikhoram گفت:
    3
    5

    اره خدایی از خنده ترکیدم

  3. زهرا گفت:
    6
    1

    دروغنگو بالا گول خوردی

نظرات