بازیگر نقش دریا در سریال دنیای شیرین دریا کیست + بیوگرافی و عکس ها

0

بازیگر نقش دریا در سریال دنیای شیرین دریا کیست + بیوگرافی و عکس ها

پوپک گلدره بازیگر نقش دریا در سریال دنیای شیرین دریا میباشد که در سال ۸۵ درگذشت او متولد ۸ مرداد ۱۳۵۰ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران بود. او بصورت مبتدی فعالیت خود را در سال آخر دبیرستان با تئاتر دانش آموزی شروع کرد. در دوران دانشگاه ابتدا در نمایشی بنام پل در دانشکده هنر بازی کرد سپس اولین بار در سال ۱۳۷۳ در سریال ساعت خوش شانس جلوی دوربین مهران مدیری رفت.

نقش دریا در سریال دنیای شیرین دریا

دریا در سریال دنیای شیرین دریا کیست و کجاست

پوپک گلدره بازیگر نقش دریا در سریال دنیای شیرین دریا متولد ۸ مرداد ۱۳۵۰ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران بود. او بصورت مبتدی فعالیت خود را در سال آخر دبیرستان با تئاتر دانش آموزی شروع کرد. در دوران دانشگاه ابتدا در نمایشی بنام پل در دانشکده هنر بازی کرد سپس اولین بار در سال ۱۳۷۳ در سریال ساعت خوش شانس جلوی دوربین مهران مدیری رفت. سال ۷۹ با فیلم موج مرده علاوه بر اینکه وارد پرده سینما شد توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را از جشنواره فجر از آن خود کرد.

پوپک گلدره در دنیای شیرین دریا

سوابق

پوپک گلدره ۹ سال با امیر غفارمنش بازیگر ارتباط دوستانه داشت و بعد از ازدواج ۴ سال زیر یک سقف زندگی کردند اما در نهایت این رابطه به جدایی ختم شد. او در سال ۱۳۸۴ با ایفای نقش نرگس در سریال نرگس دوباره سر زبان ها افتاد و در بحبوحه بازی در این مجموعه شهریور ۸۴ در جریان حادثه رانندگی در جاده نوشهر به نور و شاخ به شاخ شدن ماشین ۷ نفر از سرنشینان دو خودرو در جا فوت کردند و دو نفر زنده ماندند.وی به مدت ۸ ماه به کما رفت و در نهایت ۲۷ فروردین ۱۳۸۵ شب تولد رسول اكرم (ص) در بیمارستان مهر تهران در ۳۴ سالگی درگذشت.

پوپک گلدره

همراه ما باشید

نظرات