اسامی و بیوگرافی داوران مسابقه خوانندگی mbc persia (The Voice) + بیوگرافی مجری

0

اسامی و بیوگرافی داوران مسابقه خوانندگی mbc persia (The Voice) + بیوگرافی مجری

بیوگرافی و اسامی داوران مسابقه خوانندگی mbc persia (The Voice) + بیوگرافی مجری صدای برتر با حضور بیژن مرتضوی، سوگند، حامد نیک پی، کامیار و با عکس در ادامه مطلب میخوانید

مجری و داوران مسابقه خوانندگی mbc persia

داوران مسابقه خوانندگی mbc persia چه کسانی هستند

مسابقه خوانندگی صدای برتر جدیدترین برنامه شبکه mbc persia است که با داوری چهره های موسیقی چون بیژن مرتضوی، سوگند، حامد نیک پی، کامیار و لیلا فروهر از فوریه ۲۰۲۳ در حال پخش است و بسیار مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

داوران مسابقه (The Voice) بیژن مرتضوی، سوگند، حامد نیک پی، کامیار و لیلا فروهر با اجرای برنامه را هم حامد نیک‌پی می باشد که در آخر هفته ها روزهای پنحشنبه و جمعه پخش میشود. از نمونه های این مسابقه در صداوسیما، می‌توان به «عصرجدید» به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی و شب کوک و بندبازی اشاره کرد. پیش از این نیز مسابقه پرشین گات تلنت با حضور ابی و مهناز افشار که به تازگی از ایران رفته بود، توجهات را به خود جلب کرد.

شب کوک نیز که یک مسابقه در زمینه خوانندگی بود که در شهریور و مهر ۱۳۹۴ در شبکه نسیم ایران پخش شد و کارگردانی و مجری این مسابقه باربد بابایی، که داوران آن فریدون آسرایی، مهدی یغمایی و پوریا حیدری و فرهاد برنجان بودند

مسابقه بندبازی در شبکه نمایش خانگی پخش شد، آن هم مسابقه ای در زمینه موسیقی و کشف استعداد بود.امید حاجیلی، خواننده ی مشهور و محبوب پاپ، اجرای مسابقه بندبازی را برعهده دارد و داوران آن نیز چهره های شناخته شده ای هستند. علیرضا عصار، مهراوه شریفی‌ نیا، امید نعمتی و بهروز صفاریان هیأت داوران مسابقه بندبازی را تشکیل می دهند.

اسامی داوران مسابقه خوانندگی mbc persia

لیلا فروهر، بیژن مرتضوی، کامیار و سوگند داوران مسابقه خوانندگی ام بی سی پرشیا هستند.

حامد نیک پی

حامد نیک پی

حامد نیک پی متولد ۱۳۵۶ در تهران خواننده و آهنگساز اهل ایران است. او دارای مدرک لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه سوره است.

سوابق

نیک پی موسیقی را از کودکی با یادگیری تار و سه تار آغاز کرد و سپس زیر نظر اساتیدی همچون حسام الدین سراج خوانندگی را شروع کرد.

او پیش از مهاجرت از ایران در سال ۸۳ تیتراژ سریال تلویزیونی آهوی ماه نهم را اجرا کرده است. در سال ۸۴ آلبوم رومی ۱ را منتشر کرد و مدتی نیز با گروه های موسیقی دالاهو و ساقی همکاری داشت.

حامد نیک پی در سال ۸۵ به آمریکا مهاجرت کرد و ادامه فعالیت های هنری خود را در آنجا پی گرفت. بیشترین شهرت او به دلیل حضور در مسابقه استیج در سال ۹۵ است حامد نیک پی متاهل است و در سال ۹۶ با افسانه سنجری ازدواج کرد

لیلا فروهر

لیلا فروهر داور مسابقه خوانندگی صدای برتر

لیلا فروهر خواننده قدیمی متولد سال ۱۳۳۷ در اصفهان است. او فرزند جهانگیر فروهر و فرنگیس فرحزادی، از بازیگران پیش از انقلاب است.

سوابق

از کودکی وارد حرفله بازیگری و خوانندگی شده است. او در کودکی در فیلم «سلطان قلب ها»در کنار محمدعلی فردین بازی کرد.

وی در سال ۶۵ از ایران مهاجرت کرد و در سال ۸۳ با اسماعیل نبی ازدواج کرد.

بیژن مرتضوی

بیژن مرتضوی

بیژن مرتضوی متولد سال ۱۳۳۶ در بابل است. موسیقی را از کودکی با یادگیری ویولن زیر نظر اساتیدی همچون پرویز یاحقی آغاز کرد. سپس به یادگیری پیانو، گیتار، سازهای کوبه ای و سازهای زهی موسیقی سنتی پرداخت.

او در سال ۵۵ برای تحصیل راهی انگلیس شد و در آنجا در رشته مهندسی نقشه کشی لیسانس گرفت و همزمان اجرا و یادگیری موسیقی را نیز دنبال کرد. در سال ۶۸ اولین آلبوم خود را عرضه و پس از آن اجرای کنسرت را آغاز کرد.

سوگند داور مسابقه خوانندگی mbc persia

سوگند داور مسابقه خوانندگی mbc persia

سوگند با نام کامل سوگند سهیلی متولد سال ۱۳۶۶ در اصفهان خواننده اهل ایران است.

از ۵ سالگی به همراه خانواده ی خود به آلمان مهاجرت کرد و همانجا بزرگ شد.

در سال ۸۴  بطور حرفه ای وارد موسیقی شد و با رضا پیشرو، بهزاد لیتو و حصین همکاری کرد

سوگند در سال ۹۸ با یک خواننده با نام هنری زخمی ازدواج کرد و یک فرزند دارد.

کامیار

مسابقه خوانندگی mbc persia

کامیار با نام کامل کامیار احمدزاده متولد ۱۳۵۷ در تهران خواننده اهل ایران است.

او ۲ سالگی به همرها خانواده اش به فرانسه مهاجرت کرد و در آنجا در هنرستان موسیقی تحصیل کرد. در سال ۸۲ به آمریکا مهاجرت کرد و همکاری خود را با شهبال شب پره در گروه موسیقی بلک کتس آغاز کرد.

اما در حال حاضر مستقل کار میکند و از از بلک کتس جدا شده است.

کامیار متاهل است و در سال ۹۶ با زنی به نام هوتان همت ازدواج کرد.

نظرات