اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم یازده دقیقه و سی ثانیه با نقش + داستان و عوامل

0

فیلم یازده دقیقه و سی ثانیه (۱۳۸۸) : خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم یازده دقیقه و سی ثانیه با بازی عبدالرضا اکبری (در نقش امام) سید ابراهیم بحرالعلومی یاشار افخمی رضا صدیق فرید لطف‌آور و محمد پیغمبرزاد ماکان عقیلی حامد بیساری امیرحسین قاسمی با بیوگرافی و عکس ها و نقش های بازیگران فیلم تلویزیونی یازده دقیقه و سی ثانیه همراه با اسامی عوامل و زمان پخش از شبکه یک ۱۴۰۲ و… در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم یازده دقیقه و سی ثانیه

در فیلم تلویزیونی رگبرگ بازیگرذان مطرح و برجسته سینما و تلویزیون ایران چون: عبدالرضا اکبری (در نقش امام)، سید ابراهیم بحرالعلومی یاشار افخمی، رضا صدیق، فرید لطف‌آور و محمد پیغمبرزاد، ماکان عقیلی، حامد بیساری، امیرحسین قاسمی… به هنرمندی پرداخته اند

اسامی بازیگران فیلم یازده دقیقه و سی ثانیه با نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم یازده دقیقه و سی ثانیه با نقش + داستان و عوامل

 

  • عبدالرضا اکبری (در نقش امام)
  • سید ابراهیم بحرالعلومی
  • یاشار افخمی،
  • رضا صدیق،
  • فرید لطف‌آور
  • محمد پیغمبرزاد
  • ماکان عقیلی
  • حامد بیساری
  • امیرحسین قاسمی
  • و …

«یازده دقیقه و سی ثانیه» نام یک تله فیلم ایرانی به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی سیما فیلم است و داستان محوریت شخصیت حضرت امام خمینی(س) و دفاع مقدس است که در سال ۱۳۸۸ تولید شده و در همان سال برای اولین بار از شبکه دو سیما پخش شده است و بارهای از شبمه های مختلف به نمایش درامده است و حالا امروز ساعت ۱۶ از شبکه یک روی آنتن خواهد رفت.

نویسنده و کارگردان این اثر “بهروز افخمی و بازیگران آن را “عبدالرضا اکبری، سید ابراهیم بحرالعلومی، امیرحسین قاسمی، محمدیاشار افخمی، رضا صدیق، فرید لطف‌آور و محمد پیغمبرزاد، ماکان عقیلی، حامد بیساری” تشکیل می دهند

” یازده دقیقه و سی ثانیه ” به کارگردانی بهروز افخمی در بخش مسابقه ویدئویی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور داشت و توانست توجه منتقدان را به خود جلب کند.

موضوع و خلاصه داستان فیلم یازده دقیقه و سی ثانیه

 

موضوع و خلاصه داستان فیلم یازده دقیقه و سی ثانیه

داستان فیلم درباره گروهی از خبرنگاران تلویزیونی است که برای ضبط پیام حضرت امام(ره) درخصوص شروع جنگ تحمیلی در شهریور سال ۵۹ راهی جماران می شوند. در خلاصه فیلم امده: روز سی‌ویکم شهریور سال ۱۳۵۹ فرودگاه مهرآباد بمباران شد. این روز در ذهن اغلب مردم ایران روز آغاز جنگ ایران و عراق محسوب می‌شود. از بعد از ظهر سی‌ویک شهریور با انتشار خبر بمباران فرودگاه حالتی از وحشت و خشم و انتظار مردم تهران و ایران را فراگرفت. خیابان‌های شهر خلوت شد و برق مناطق حساس حکومتی و خیابان‌های اطراف مناطقی که احتمال بمباران می‌رفت قطع شد. ساختمان‌های تلویزیون هم در تاریکی فرو رفت و … .

سوژه فیلم بر اساس خاطره‌ای از یکی از فیلمبردارهای صدا و سیما است که در روزهای ابتدائی آغاز جنگ ایران و عراق در تهران رخ داده‌است.

داستان فیلم به ماجرای نطق خمینی در روز شروع جنگ و تلاش عده‌ای از تلویزیونی‌ها برای رساندن به موقع پیام برای پخش بر می‌گردد که در بین راه گره‌هایی در کارشان رخ می‌دهد.

بیوگرافی بازیگران فیلم یازده دقیقه و سی ثانیه

  • امیر‌حسین قاسمی

بیوگرافی بازیگران فیلم یازده دقیقه و سی ثانیه

زاده ی دهه ۶۰ بازیگر، نویسنده و منشی صحنه سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «پژمان»، فیلم سینمایی «فرار سرباز شایان» و فیلم سینمایی «یازده دقیقه و سی ثانیه» فعالیت داشته است.

  • عبدالرضا اکبری بازیگر نقش امام خمینی در تله فیلم یازده دقیقه و سی ثانیه

عبدالرضا اکبری بازیگر نقش امام خمینی در تله فیلم یازده دقیقه و سی ثانیه

متولد ۱۳ فروردین ۱۳۳۲ در کرمان، تلویزیون و سینما اهل ایران می باشد.پندار اکبری فرزند اوست. شروع فعالیت اکبری در تئاتر در سال ۱۳۴۷ بوده‌است.عبدالرضا اکبری در فیلم های سینمایی رهاتر از دریا، فرزند صبح، ایستگاه بهشت، اخراجی ها، دختری با کفش های کتانی، در سایه مادر و… حضور داشته است.

عبدالرضا اکبری در دومین تجربه بازی در نقش امام خمینی (س) بازی کرده است. او برای بار اول در فیلم فرزند صبح در نقش امام بازی کرده است. در واقع اکبری با حضور در این تله‌فیلم تنها بازیگری است که موفق شده تاکنون دوبار در نقش امام خمینی (ره) به ایفای نقش بپردازد و نزدیک‌ترین گریم را به چهره واقعی ایشان داشته باشد.

عبدالرضا اكبري كه پيش از اين، همكاري افخمي را در فيلم سينمايي «فرزند صبح» نيز تجربه كرده است، در «۱۱دقيقه و ۳۰ثانيه» در نقش حضرت امام خميني(ره)بازي كرده است.

  • حامد بیساری

حامد بیساری در آثاری چون یازده دقیقه و سی ثانیه بازی کرده است.

زمان پخش

فیلم یازده دقیقه و سی ثانیه به کارگردانی بهروز افخمی یکشنبه، ۱۴ خرداد ماه ساعت ۱۶ پخش خواهد شد.

اسامی عوامل

نویسنده و کارگردان: بهروز افخمی
موسیقی متن: کوروش قرا خانلو
تهیه‌کننده سیما فیلم
فیلم‌بردار حسنعلی اسدی
تدوین‌گر آیدین افخمی
تاریخ‌های انتشار
۱۳۸۸

نظرات