زمان پخش، تعداد قسمت و معرفی مستند آقا مرتضی + داستان

0

“آقا مرتضی”، نام مستندی درباره شهید مرتضی آوینی با روایت راویانی چون سامان گلریز در ۷ قسمت محصول سازمان اوج است. در ادامه زمان پخش، تعداد قسمت و معرفی مستند آقا مرتضی به همراه داستان و معرفی راویان را در این صفحه میخوانید.

زمان پخش، تعداد قسمت و معرفی مستند آقا مرتضی + داستان و معرفی راویان

معرفی مستند آقا مرتضی

مستند اقا مرتضی با محوریت زندگی سید مرتضی آوینی ساخته سازمان هنری رسانه ای اوج، به کارگردانی سید عباس سید ابراهیمی و تهیه کنندگی مهدی مطهر است.

این مستند که محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج و تولید شده در خانه مستند انقلاب اسلامی است روایتی بدون سانسور از زندگی شهید سید مرتضی آوینی است.

مستند «آقا مرتضی» با محوریت زندگی سید مرتضی آوینی و پنجمین قسمت از برنامه رادیو فتح با حضور سامان گلریز، به ترتیب امشب از شبکه سه و افق پخش می شوند.

همچنین همزمان با نمایش این مستند از تلویزیون، پلتفرم های اینترنتی فیلیمو، فیلمگردی و عماریار نیز این اثر را در بستر پخش خود قرار خواهند داد.

پنجمین قسمت از برنامه تلویزیونی رادیو فتح به تهیه کنندگی جواد عراقی، کارگردانی مجید پرکار و با اجرای محمدحسین سرو که پخش آن به دلیل تعطیلات نوروز به تعویق افتاده بود، از یکشنبه ۱۵ فروردین ماه مجدد روی آنتن شبکه افق خواهد رفت.

زمان پخش، تعداد قسمت و معرفی مستند آقا مرتضی + داستان

همچنین ببینید: خلاصه داستان و بازیگران سریال فرج و رحمت (سریال فرج و رحمة) + تصاویر

پنجمین قسمت از این برنامه که با حضور سامان گلریز، چهره شناخته شده عرصه آشپزی روی آنتن رفت، به حال و هوای آشپزخانه در زمان جنگ و خاطرات شنیده نشده از آن زمان پرداخت.

“رادیو فتح” با نگاه و گفتگوهایی متفاوت از دوران جنگ دفاع مقدس، هر یکشنبه ساعت ۱۶ روی آنتن شبکه افق می‌رود و بازپخش آن ۰۰:۳۰ و ۹:۰۰ صبح روز دوشنبه پخش خواهد شد.

دیگر عوامل:

عوامل این مستند عبارتند از کارگردان: سید عباس سید ابراهیمی، تهیه‌کننده: مهدی مطهر ، کارگردان بخش بازسازی: حسین علیجان نژاد، تدوین، مرتضی فتحی، نویسنده متن، مهدی نعمت الهی، سید عباس سید ابراهیمی، گویندگان: محسن بهرامی، مهدی نعمت الهی، تصویربرداران: سید روح الله سجادپور، حسین شیخانی، محمود پری، سامان مختاری، انتخاب موسیقی و صداگذاری: مرتضی فتحی، مشاور رسانه ای : مهرداد معظمی، روابط عمومی: بهنام توفیقی.

زمان پخش و تعداد قسمت مستند اقا مرتضی

این مستند در ۷ قسمت تولید شده که میتوانید از یکشنبه ۱۵ فرودین ۱۴۰۰ هر شب ساعت ۲۰ از شبکه سه سیما به نمایش تماشا کنید.

منابع: خبرگزاری موج و صبا

نظرات