بازیگر نقش جهان در سریال مستوران کیست + عکس های جدید و بدون گریم

0

بیوگرافی رویا میرعلمی بازیگر نقش جهان دخت در سریال مستوران کیست + عکس های جدید رویا میرعلمی بازیگر نقش جهان دخت در سریال مستوران همراه با زندگی شخصی و هنری از شروع تا شهرت و همسرش با پیج اینستاگرامش در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

جهان دخت در سریال مستوران

بازیگر نقش جهان دخت در سریال مستوران کیست + عکس های جدید و بدون گریم

رویا میرعلمی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد ۱۰ شهریور ۱۳۵۷ در قزوین است است که با بازی در سریال در شمعدانی و لیسانسه ها و دلدادگان به شهرت رسید. او فارغ التحصیل کارشناسی طراحی صحنه از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است و بیشتر فعالیت های او در حوزه تئاتر است. و حالا در جدیدترین اثر هنری در سریال مستوران در نقش جهان به ایفای نقش پرداخته است.

نقشی که بسیار مورد توجه رسانه ها قرار گرفته و از همان قسمت های اول پخش این سریال بین مخاطبان و بینندگان سریال معروف گشته  و به خوبی از پس نقش خود برامده است.

بازیگر نقش جهان دخت در سریال مستوران

سوابق بازیگری

رویا میرعلمی در ابتدای دهه ۹۰ با بازی در سریال موفق زمانه، به شهرت رسید و پس از آن در آثار تلویزیونی پرشماری از جمله دلدادگان، ترور خاموش و فوق لیسانسه‌ها ایفای نقش کرده است. او که بیشتر به خاطر بازی در آثار طنز شهرت دارد، حالا در سریال مستوران باید یک نقش جدی را ایفا کند.

خانم میرعلمی سال ها پیش با حسین کیانی ازدواج کرده و یک پسر به نام کارن دارد.

بیوگرافی رویا میرعلمی بازیگر نقش جهان دخت در سریال مستوران

بیوگرافی رویا میرعلمی بازیگر نقش جهان دخت در سریال مستوران

از کارنامه هنری رویا میرعلمی می توان به فیلم هایی چون ‏برادر ‏، ‏صبح روز هفتم و ‏بیداری و سریال هایی چون ‏وجدان آشفته”‏ و زمانه  اشاره کرد.

سریال الف ویژه «مستوران» به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی عطا پناهی در حال تولید است. حمیدرضا آذرنگ، علی دهکردی، بیژن بنفشه خواه، رویا میرعلمی، رابعه اسکویی، صفا آقاجانی، الهام جعفرنژاد، مزدک رستمی، نازنین فراهانی و … از بازیگران این سریال تاریخی هستند.

رویا میرعلمی در سریال زمانه در تلویزیون دیده شد و به شهرت رسید.

عکس بازیگر نقش جهان دخت در سریال مستوران

زمانه مجموعه ای به کارگردانی حسن فتحی است که ازآذرماه سال ۱۳۹۱ در ۴۹ قسمت ازشبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. هرقسمت ازاین مجموعه ۴۱ دقیقه است.
او در سال ۱۳۹۳ در سریال شمعدونی سروش صحت به ایفای نقش پرداخت که این سریال در سال ۱۳۹۴ روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

از جمله بازیگران سریال مستوران می‌توان به بیژن بنفشه خواه و حمیدرضا آذرنگ و نازنین فراهانی و علی دهکردی، رابعه اسکویی، جواد انصافی، قربان نجفی، صفا آقاجانی و الهام جعفرنژاد اشاره کرد.

بیوگرافی رویا میرعلمی بازیگر نقش جهان در سریال مستوران

این مجموعه تلوزیونی توسط موسسه فرهنگی هنری اوج تولید شده و یک لیست پرشمار از بازیگران باتجربه و معروف ایرانی در آن ایفای نقش می‌کنند. البته که یک سری شایعات حول محور حضور بازیگرانی مثل دانیال حکیمی و داریوش کاردان در این مجموعه تلویزیونی وجود دارد ولی هنوز هیچ چیزی به صورت رسمی تایید یا تکذیب نشده است. طبق تیزر سریال مستوران که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، حضور این بازیگران در سریال قطعی است:

سریال مستوران یکی از جدیدترین آثار تلویزیون به کارگردانی مسعود آب پرور است.

نظرات