زمان پخش و تکرار سریال روزهای آبی از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + روزهای پخش

0

سریال روزهای آبی از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال روزهای آبی برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال روزهای آبی از شبکه آی فیلم

این سریال به کارگردانی محمدرضا حاجی‌غلامی و تهیه کنندگی پرویز امیری محصول سال ۱۳۹۹ در زانر اجتماعی،خانوادگی و درام است. این سریال برای بار اول از شبکه پنج تهران در تاریخ ۱۴۰۰ پخش شد و مخاطبان زییادی داشت. ناگفته نماند این مجموعه در شمال کشور فیلمبرداری شده است. نام قبلی این مجموعه دل خوش بوده است. اکنون قرار است این سریال مجدد از شبکه آی فیلم در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ پخش نمی شود.

از جمله هنرمندان سریال میتوان به ویدا جوان،سامان صفاری،اکبر عبدی،فریبا متخصص،ایرج نوذری،علیرضا جلالی‌تبار،امیر غفارمنش،نادر سلیمانی،علی سلیمانی،مهران رجبی و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده داستان مربوط به خانواده ای است که وضعیت مالی چندان خوبی ندارند و به همین خاطر به روستایی مهاجرت می کنند و در آن روستا ماجراهای خنده دار و طنزی را رقم می زنند.زندگی خانواده‌ای‌ که با توجه به مشکلات مالی پدر و فرار از طلبکارها، مجبور به تجربه زندگی در روستای مادری‌شان می‌شوند و این آغاز چالش‌های تلخ و شیرین آن‌ها در روستا است…

به طور کلی این سریال کمدی نیست اما لحظه های شاد و مفرحی را برای مخاطبان تلویزیونی پدید می آورد.

سریال روزهای آبی

ساعت تکرار و زمان پخش سریال روزهای آبی از شبکه آی فیلم

این سریال ۲۳ قسمتی ازسه شنبه هرشب از ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۹ و تکرار آن روز بعد ساعت۳ بامداد و ۱۱ ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر هنرمندان این مجموعه می توان  رامین ناصرنصیر،افشین سنگ‌چاپ،مرتضی زارع،مجید پتکی،کیوان ساکت‌اف،مهسا غفوری،عاطفه چوپانی،پرهام موحدی،امين علی شهسواری،پریا مهدویبه و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات