بیوگرافی داریوش کمپل دانش خواننده از کشف جسد تا علت فوت + زندگی و آثار

0

بیوگرافی داریوش کمپل دانش خواننده ایرانی از کشف جسد تا علت فوت + زندگی و آثار

زندگی شخصی و بیوگرافی داریوش کمپل دانش خواننده ایرانی الاصل از کشف جسد تا علت فوت و درگذشت داریوش کمپبل دانش + زندگی شخصی داریوش کمپل دانش خواننده ایرانی و همسرش همراه با سوابق هنری و آهنگ ها تا ماجرای کشف جسد و درگذشت ناگهانی در سن ۴۱ سالگی را با عکس های اینستاگرامش از مجله حرف تازه میخوانید:

داریوش کمپل دانش خواننده ایرانی الاصل

بیوگرافی داریوش کمپل دانش و همسرش

داریوش کمپبل دانش (Darius Campbell Danesh)‌ خواننده، ترانه‌سرا، موسیقی‌دان، بازیگر و تهیه‌کننده فیلم اسکاتلندی متولد ۱۹ اوت ۱۹۸۰ بود. او در ۱۱ اوت ۲۰۲۲ بطو ناگهانی درگذشت و جسد او در منزلش کشفل شد. هنوز علت فوت و درگذشت این خواننده ایرانی – اسکاتلندی مشخص نشده و در دست بررسی می باشد. او در سال ۲۰۱۱ با یک بازیگر آمریکایی به نام ناتاشا تی هنستریج ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۳ از او جدا شد.

بیوگرافی داریوش کمپل دانش و همسرش

سوابق هنری

داریوش کمپبل دانش یکی از خوانندگان ایرانی الاصل در آمریکا می باشد که از طریق شرکت در مسابقه استعدادیابی گات تلنت به شهرت رسید. کمپل از سال ۲۰۰۰ بطور حرفه ای وارد حیطه موسیقی شد و در ژانر آکوستیک، سوینگ، اپرا فعالیت می کرد.

کمپبل علاوه بر موسیقی در زمیمنه سینما و فیلم سازی نیز فعالیت داشت و تاکنون تهیه کنندگی چند فیلم را بر عهده گرفته بود.

داریوش کمپبل دانش و همسر سابقش

داریوش کمپبل دانش کیست

خانواده و پدر و مادر

پدرش ایرانی و مادرش اهل اسکاتلند بوده و شهر گلاسکو اسکاتلند به دنیا امده است. در واقع داریوش کمپل در ایران متولد نشده و فقط ایرانی تبار و از پدری ایرانی در شهر گلاسکو اسکاتلند به دنیا امده است.

خانواده‌اش در منطقه برزدن زندگی می‌کنند. او برادر بزرگ آریا (متولد ۱۹۸۳) و سایرس (متولد ۱۹۹۵) بود. پیش از ادامهٔ تحصیل در رشتهٔ ادبیات و فلسفه انگلیسی در دانشگاه ادینبرو، در آکادمی گلاسگو تحصیل کرد

بیوگرافی داریوش کمپبل خواننده ایرانی تبار دانش و همسرش

او متولد ۱۹ اوت ۱۹۸۰ در گلاسکو، اسکاتلند بود که در ۱۱ اوت ۲۰۲۲ در سن ۴۱ سالگی به طور ناگهانی درگذشت. او ساکن راچستر ایالات متحده آمریکا بود
وی با نام هنری داریوش دو آلبوم استودیویی به نام‌های «Dive In » و «Live Twice» ضبط و اجرا کرد که هر دو به ۴۰ آلبوم برتر جدول آلبوم‌های بریتانیا رسیدند.

همسر داریوش کمپل دانش کیست

ازدواج و همسر داریوش کمپل دانش

داریوش در فوریه ۲۰۱۱ در یک مراسم بی سروصدا با بازیگر کانادایی ناتاشا هنستریج ازدواج کرد و در ژوئیه ۲۰۱۳ خواستار طلاق شدند. طلاق آنها در فوریه ۲۰۱۸ نهایی شد.

کارنامه بازیگری

کمپبل نقش بیلی فلین را در تئاتر وست اند شیکاگو در دو اجرای موزیکال اجرا کرد. او نقش اصلی Sky Masterson را در فیلم برندهٔ جایزهٔ لارنس اولیویه بچه‌ها و عروسک‌ها، و نقش اصلی رت باتلر را در اقتباس تئاتری سر ترور نون از «Gone with the Wind» (بر باد رفته) بازی کرد.

وی در ۲۹ سالگی نقش اصلی اسکامیلو، معشوقه کارمن را بر عهده گرفت. همچنین در چند نمایش اپرایی و نمایش و فیلم های دیگر نیز بازی کرده بود

ماجرای کشف جسد تا علت فوت و درگذشت داریوش کمپل دانش

ماجرای کشف جسد تا علت فوت و درگذشت داریوش کمپل دانش

جسد داریوش کمپل دانش، خواننده، بازیگر و شرکت‌کننده سابق در برنامه استعدادیابی در خانه‌اش در مینسوتای آمریکا پیدا شد.
دلیل مرگ این خواننده ۴۱ ساله هنوز مشخص نیست.

 

نظرات