از بین بردن غبغب با آسان ترین روش در کلینیک زیبایی الیزه

0

با افزایش سن، پوست زیر چانه شل می شود. با افزایش سن، پوست دچار تغییرات زیادی می شود و پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. پوست به دلیل از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست دچار شل شدگی می شود. بنابراین، حتی اگر وزن مناسبی داشته باشید، ممکن است به دلیل افزایش سن، علاوه بر چین و چروک صورت، متوجه شل شدن زیر چانه خود نیز شوید. یکی از راه های از بین بردن غبغب که برای بهبود برجستگی زیر چانه و ایجاد زاویه بهتر چانه است، هایفوتراپی می باشد. در کلینیک زیبایی الیزه این روش، مقرون به صرفه، بدون برش، جراحی و عوارض آن و همراه با نتایج بسیار خوبی ایجاد می شود.

هایفوتراپی غبغب

چه افرادی نمی‌توانند هایفوتراپی کنند؟

استفاده از این روش ممکن است به دلایل پزشکی برای بعضی از افراد مضر باشد، که این موارد عبارتند از:

  • خانم های باردار یا شیرده
  • مبتلایان به بیماری های خاص مانند دیابت
  • در افرادی که اجسام فلزی در بدن دارن مانند باطری قلب یا پلاتین
  • افرادی که در محل درمان خالکوبی یا تبخال فعال دارند

مزایای هایفوتراپی غبغب چیست؟

  • بر خلاف روش های جراحی و لیزر، بعد از هایفو اثری از بریدگی، بخیه، کبودی، قرمزی، زخم و التهاب روی پوست باقی نمی ماند و فعالیت های عادی روزانه به راحتی انجام می شود.
  • در این روش نه مشکل خاصی روی پوست ایجاد می شود و نه دوره نقاهت.
  • انجام تنها یک جلسه هایفو باعث بروز بهبودی به مدت یک تا سه سال می گردد و برخلاف روشهای لیزری نیاز به تکرار ماهانه چندین جلسه‌ای ندارد
  • از نظر اقتصادی در مقایسه با روشهای جراحی انجام هایفو غبغب کم هزینه تر می‌باشد.

هایفوتراپی غبغب

ماندگاری هایفو

طول مدت هایفوتراپی ۱ تا ۳ سال است. اما باید توجه داشت که پوست بافتی زنده و پویا است. پس از هر بار تمدید، روند پیری ادامه خواهد داشت و هیچ روشی اثر دائمی ندارد، اما اثر هایفو با یک جلسه درمانی مدت زیادی باقی خواهد ماند، به خصوص اگر اصول مراقبت از پوست رعایت شود.

هر جلسه هایفوتراپی معمولا بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد و نیازی به بیهوشی یا آرامبخشی ندارد زیرا یک فرآیند کاملا بدون درد است. معمولاً پزشک با توجه به شرایط فرد تعداد جلسات مورد نیاز را تعیین می کند. فرد می تواند پس از انجام هایفوتراپی به سر کار خود بازگردد و نیازی به استراحت ندارد. بنابراین دلیلی برای مرخصی گرفتن از محل کار یا لغو قرارهای دیگر وجود ندارد. نتایج هایفوتراپی غبغب بین ۴ تا ۱۲ هفته بعد از عمل قابل مشاهده است. این نتایج به مدت ۶ تا ۹ ماه پس از انجام تثبیت می شود و زیبایی واقعی را به چهره فرد باز می گرداند.

عوارض هایفوتراپی غبغب

هایفوتراپی غبغب یکی از بی‌خطرترین و کم عارضه‌ترین روش‌ها برای از بین بردن غبغب است. در صورتی که هایفوتراپی در کلینیک معتبر و توسط پزشک ماهر و باتجربه انجام گیرد، عوارض آن بسیار جزئی بوده و پس از مدتی کوتاه به‌طور کامل برطرف می‌شوند. معمولا فرد پس از انجام هایفوتراپی غبغب قرمزی، التهاب و سوزش جزئی در پوست را شاهد خواهد بود. برای انجام هایفوتراپی و خلاص شدن از غبغب به کلینیک زیبایی الیزه مراجعه کنید.

نظرات