زمان پخش و تکرار سریال نوروزی آتش و باد از شبکه سه سیما ۱۴۰۲ + روزهای پخش

0

زمان پخش سریال آتش و باد : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال آتش و باد برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

زمان پخش سریال آتش و باد

این سریال نوروزی به تهیه کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر تاریخی،اجتماعی و خانوادگی است.این سریال به سفارش سیما فیلم ساخته شده است که قرار است در نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۲ از شبکه سه سیما پخش می شود. مطمئن هستیم این سریال بسیار مورد استقبال همگان قرار می گیرد. ناگفته نماند این مجموعه به تازگی تعغیر نام داده و نام قبلی آن جشن سربرون بوده است. اکنون قرار است این مجموعه از ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ از شبکه سه پخش می شود. ابتدا قرار بود این سریال در ۴۵ قسمت ساخته شود اما پخش آن به عنوان یک سریال مناسبتی که باید در عید نوروز روی آنتن برود، باعث شد تا زمان هر قسمت کوتاه شود و تعداد قسمت‌های آن افزایش پیدا کند در واقع تصویربرداری این سریال از مدت‌ها قبل آغاز شده بود و حالا تدوین آن به پایان رسیده و آماده پخش در سال ۱۴۰۲ است.

از جمله هنرمندان این مجموعه می توان به حسین محجوب،محمود پاک‌نیت،لاله اسکندری،نادر فلاح،فرخ نعمتی،سهیلا رضوی،قاسم زارع،داریوش کاردان و… اشاره کرد.

در واقع این مجموعه روایتی در دل تاریخ است که عشق، آتش خشم را شعله ور می‌کند. این سریال با یک جنگ بزرگ ادامه پیدا می‌کند و همزمان پرداخت‌هایی به فراز و فرودهای تاریخی ایران در عصر مشروطه دارد…

سریال آتش و باد از شبکه سه

ساعت تکرار و زمان پخش سریال آتش و باد از شبکه سه سیما

این سریال ۵۸ قسمتی از جمعه هرشب از ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکهسه پخش می شود.

از دیگر هنرمندان می توان به میرطاهر مظلومی،رامین ناصرنصیر،مهدی فقیه،کریم اکبری مبارکه،صدرالدین حجازی،بیوک‌میرزایی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات