خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال سایه بان

0

سریال “سایه بان″، سریال ایرانی به کارگردانی جمشید و نوید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی است. این سریال در ژانر اجتماعی در سال ۹۶ ساخته و برای اولین بار در همان سال از شبکه دوم سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال در روزهای پاییزی امسال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “سایه بان” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در آبان ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال سایه بان

 

خلاصه داستان

سریال “سایه بان” روایتگر ماجراهای دو رفیق است که در منطقه‌ای کارگر نشین بزرگ شده‌اند، آنها تا پای جان تلاش می‌کنند که چراغ خانه هایشان را روشن نگه دارند.

داستان سریال سایه بان

آنها ایستاده‌اند در برابر سرنوشت سرکش. عشق و ایمان، خون می شود در رگهایشان تا از پا نیفتند و دلخوش بمانند به رحمت خدا و فرداهای بهتر، اما زخمی در راه است، زخمی که سنگ محکی‌ست برای رفاقت دیرینه شان است.

 

اسامی بازیگران سریال سایه بان

اسامی بازیگران سریال سایه بان

 

دیگر عوامل

کارگردان: جمشید و نوید محمودی، تهیه کننده: نوید محمودی، نویسنده: سعید دولتخانی و جمشید محمودی، ناظر کیفی: سیدهادی موسوی، طرح قصه: جمشید محمودی و نوید محمودی، مدیر تصویربرداری: امیر موسوی، مدیر صدابرداری: سعید بجنوردی، تدوین: نیما جعفری جوزانی، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، دستیار اول و مدیر برنامه ریزی: شکیل مظفری، طراح چهره پردازی: محمد رضا قومی، طراح صحنه: امیرحسین باباییان، طراح لباس سیامک کاری نژاد، منشی صحنه: مرجان تاجیک، عکاس: فتاح ذی نوری، مدیر تولید: سامان شعشعه، مجری طرح: شیما قنبری، مشاور تهیه کننده: ارشاد محمودی، مدیر تدارکات: امیر جهانگیری.

 

زمان پخش سریال سایه بان

سریال “سایه بان” قرار است از شنبه ( مصادف با ۱۷ آبان ماه) راس ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه افق پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۱۱:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

 

نظرات