خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال پس از باران

2

سریال “پس از باران″، سریال خاطره انگیز ایرانی به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه است. این سریال در ژانر درام و خانوادگی در سال ۷۸ ساخته و برای اولین بار در سال ۷۹ از شبکه سوم سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال در روزهای پاییزی امسال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “پس از باران” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در مهرماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال پس از باران

 

خلاصه داستان

سریال “پس از باران” روایتگر ماجراهای ارباب و رعیتی در زمان پهلوی اول است. این سریال با موضوع قراردادن زندگی خانواده یک “ارباب” و حضور دختری با عنوان “همسر دوم ارباب”، به نمایش شرایط جدید و مخالفت‌های خانواده ارباب «همسر اول» و عواقب و عوارض چنین حضوری می‌پرداخت.

داستان سریال پس از باران

در خلاصه داستان این سریال آمده است که زوجی، در راه سفر به گیلان و در اثر یک سانحه رانندگی جان می‌بازند. فرزندان آنان که به اتفاقی بودن مرگ والدین خود مشکوک‌اند، با مرور دفتر خاطرات مادربزرگشان “شهربانو”، از سرگذشت او آگاهی یافته و اطلاعات بیشتری از گذشته خانواده‌شان به‌دست می‌آورند‌…

 

اسامی بازیگران سریال پس از باران

اسامی بازیگران سریال پس از باران

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: سعید سلطانی، تهیه کننده: اسماعیل عفیفه، تدوین: عزیز علیزاده، مدیر تدارکات: اسماعیل صابرباغی، برنامه ریز: سیاوش ستاری، دستیار اول کارگردان: محمدرضا حسینی، منشی صحنه: نوشین رضازاده و برزو نیک نژاد، جلوه های ویژه: داوود رسولیان، آوازهای محلی: فریدون پوررضا، طراح صحنه و لباس: محمدهادی قمیشی، صدابردار صحنه: خسرو کیوان مهر، موسیقی متن: سعید انصاری، مدیر تصویربرداری: اسفندیار شهیدی.

 

زمان پخش سریال پس از باران

سریال “پس از باران” قرار است از جمعه ( مصادف با ۲۵ مهرماه) راس ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

2 دیدگاه در “خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال پس از باران

  1. شیرین گفت:

    سلام.اسم واقعی بچه شهربانو که نقش ستاره را داره چیه؟؟الان کجاست؟کی ازش خبر داره؟خواهش میکنم هر کی ازش خبر داره اینجا بنویسه.مسوول محترم سایت لطفا از نام و نشان این کودک مطلب بذارید.ممنون از زحماتتون

  2. سایه گفت:

    مدیر تدارکات این سریال خانم سارا ایمان پور است

نظرات